Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Q] Aerogate I afsluiten.

Pagina: 1
Acties:

• Hephaistus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 14:07
Ik heb een Aerogate I ( niet II)van coolermaster gekocht en nu wil ik die afsluiten zelfs wannneer de pc nog aan staat.

Ik zou dit doen aan de hand van een schakelaar (tweepolig) met een ledje in vanvoor. ik heb deze schakelaar nu al.

De Vraag is ;gebruikt die aerogate I de 12V lijn en de 5V lijn (waarschijnelijk wel)
en indien ja mag ik aan die 2polige schakelaar de 5v en 12v lijn hangen zonder de aarding te gebruiken.
ik hoop van wel maar denk het niet omdat er een ledje in schakelaar zit die het niet zou houden.
Is er een andere oplossing???

code:
1
2
3
4
--------
| o  o |
| o  o |
--------

Schema van hoe de schakelaar er van achteren uitziet

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
je moet gewoon de 12v lijn onderbreken, want dat is het voltage dat je fans gebruiken

• Hephaistus
Ben je zeker dat een fancontroller (hier aerogate I) met leds alleen een 12voltlijn gebruikt, want in dat geval is mijn probleem opgelost. ik denk van niet, maar hoop van wel.
Iemand die dit kan bevestigen???

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
erm je leds kunnen ook met 12vworden gevoed, alleen dat kan ook met 5v, dat weet ik ook niet..

je zou een specsheet kunnen opzoeken, misschien dat het daar in staat

• Hephaistus
heb gezocht op het web achter een specsheet maar heb het niet gevonden,
heb ook een email gestuurd naar Coolermaster, maar om een of andere reden bestaat dat email adres niet meer,
iemand anders die hier meer informatie over kan geven??? :?

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Schroef en gij zult vinden.
Draai em open en loop de baantjes na, 9 van de 10 keer kan je wel een beetje bedenken wat waar word gebrukt

• Hephaistus
heb ik gedaan, maar geraak er niet wijs uit.
Het lijkt ofdat hij geen voeding gebruikt als je gewoon kijkt, totdat je merkt dat de printplaat uit meerder lagen bestaat
Ik kan die andere lagen ook niet bekijken en dus ook niet weten ofdat hij die 5volt lijn gebruikt
Pagina: 1