Toon posts:

Abit NF7-S of een EPoX 8RDA3+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik ga me binnenkort een andere mobo bestellen, maar ik kan niet kiezen uit de Abit NF7-S Afbeeldingslocatie: https://82.150.135.66/files/253.gif of de EPoX 8RDA3+ Afbeeldingslocatie: http://217.77.130.186/pictures/127047.gif

Ik heb heel veel reviews opgezocht maar elke site geeft weer een andere beoordeling dus ik weet het eigelijks niet meer. Ik heb die Abit al getest en het is een meester overclocker want ik haalde 2500mhz met mijn xp 2400+. Maar die Epox schijnt ook een goede overclocker te zijn.

Heeft iemand van jullie ervaring met die Epox? zoja dan wil ik dat graag weten.

Alvast bedank.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En je kunt op GoT geen ervaringen vinden? 8)7 Kom op zeg, gebruik de search

Verwijderd

Topicstarter
RoamoR schreef op 26 mei 2004 @ 13:58:
En je kunt op GoT geen ervaringen vinden? 8)7 Kom op zeg, gebruik de search
Heb ik net gedaan maar ik heb niks over die Epox gevonden.

Verwijderd

Als je voor het overclocken een moederbord koopt zou ik toch een kijken naar een

DFI NFII Ultra infinity

Dit bord heeft dezelfde features als de borden waar jij het over hebt alleen kan standaard een hogere FSB aan.

En anders zou ik zeker voor de Abit NF7-S gaan super mooi bordje.

Verwijderd

Die Epox is uit me hoofd iets langer op de markt. Ik denk dat je darbij de FSB ook wel op de 220 a 230 kan krijgen. Maar je moet hetzelf weten. Wat is eht voordeel van de Epox en wat het voordeel van de Abit en dan maak je je keus :)

Zo simpel zit het in elkaar.

Verwijderd

Gezien de search nu ff kapot is kan ik em niet opzoeken (Search bezig met herindexering, alternatief voor GoT-search) maar er is een groot 8RD(G)A(3)+ ervaringen topic.

Je kunt met een paar reviews natuurlijk wel gemakkelijk uit de voeten en ook hier op GoT.

Mijn mening:
Koop geen K7 meer, K7 staat op het punt om compleet te verdwijnen. Er gaan niet-64 bit CPU's uitkomen op het 754 platform en de prijzen daarvan gaan binnenkort zakken naar de prijzen van de wat duurdere K7 spullen. Dus rond de 80 euro voor een moederbord en rond de 140 euro voor een CPU (2800+)

K7 zal nog een tijdje als budget spul beschikbaar blijven, maar voor een systeem waar je mee vooruit kan zul je toch een K8 systeem moeten maken.

Edit:
Wat heeft dit eigenlijk met DOC te maken? Je hebt het toch over mobo's? Dan moet het in PMG, waar het dan een slotje zal krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 14:26 ]

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-10-2025
Normaal zijn er hier toch al genoeg topics over?
Meningen zijn meestal persoonlijk, de abit is een hele goeje (heb ik zelf)
en is beter dan je huidig bordje(want die had ik ook vroeger)
Ik denk dat je het best uit komt met een nf7-s maar dit is dan weer een persoonlijke mening. Je zou beter zelf even rondkijken en de knoop doorhakken, men kan het niet voor jou doen.

Ik zie ook dat je immers nieuw bent op GoT, meestal komt men hier met grote problemen en/of topics waar er een bepaald moederbord besproken wordt(oc ervaringen,stabiliteit,...) Het is dan minder handig dat er vele kleine topics zijn zoals deze
Pagina: 1