Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Goedemiddag

Ik heb het e.e.a. gelezen over de XDA en vind dit wel een leuk dingetje. Als ik het goed heb begrepen kan dat ding de volgende dingen:
- bellen
- MSN'en
- internet sites browsen
- office enz
- e-mailen
- etc.

Ik heb een abbo met gprs bij telfort dus dat komt mooi uit. Nu wil ik zon xda misschien 2dehands gaan kopen, zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik zie hem nergens meer nieuw te koop.. En zijn er meerdere PDA's waarmee je ook kunt bellen/gprs'en zoals de XDA?

En zijn er misschien meerdere tweakers met een XDA die wat ervaringen willen posten ;)

alvast bedankt

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Smartphone Club
Orange Website

En deze links allemaal gevonden met behulp van Google :)

Ey!! Macarena \o/

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
RaZ schreef op 26 mei 2004 @ 13:47:
Smartphone Club
Orange Website

En deze links allemaal gevonden met behulp van Google :)
De 2e link is geen XDA, de eerste ken ik al...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Y0ur1 schreef op 26 mei 2004 @ 13:48:
[...]

De 2e link is geen XDA, de eerste ken ik al...
Y0ur1 schreef op 26 mei 2004 @ 13:41:
[..]
En zijn er meerdere PDA's waarmee je ook kunt bellen/gprs'en zoals de XDA?
[..]
Zie die links van mij, PDA's waar je me kan bellen vallen onder de noemer: SmartPhone :)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

de xda is een super apparaat. De xda is niet meer te krijgen daar dit een merknaam van o2 is en je weet dat o2 in nederland niet meer bestaat (is weer telfort) Nieuwe xda's zijn nog wel te krijgen onder de naam MDA, qtek1010, imate ect. Is het zelfde apparaat met een andere naam.

Ook zijn "2e generatie" XDA's te verkrijgen als; MDA II, qtek 2020 enz. Deze heeft o.a. meer geheugen, sneller CPU, ingebouwde camera en beter scherm. Ik had een XDA en heb nu een MDA II. Ben over beide zeer te spreken.
Bij aankoop 2e hands goek kijken of het scherm niet is beschadigd (geen barsten of zwarte vlekken). Deze is een beetje kwetsbaar en is erg prijzig als je deze moet vervangen.

Kijk anders ook ff op www.pocketpc-club.nl daar kan je veel informatie en ervaringen van gebruikers van de XDA vinden.

Succes met je aankoop!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RaZ schreef op 26 mei 2004 @ 13:50:
Zie die links van mij, PDA's waar je me kan bellen vallen onder de noemer: SmartPhone :)
Dat is niet waar. Smartphone is de benaming voor telefoons met PDA functies. Lijkt hetzelfde maar is het niet.
Het verschil zit in het besturingssysteem. Even beperkt tot Microsoft besturingssystemen: de PDA's waarmee je kunt bellen draaien op Windows Mobile PocketPC Phone Edition, de telefoons met PDA functie draaien op Windows Mobile Smartphone. Zie hier de verschillen.
De M1000/Qtek2020/MDA is dus een volwaardige PocketPC (met touchscreen), een smartphone, zoals de Orange SPV is dat niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
De loopt een topic over de XDA II
De XDA II Pocket PC Phone

Andere PDA telefoon combi's zijn natuurlijk de P900 en de P800

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Me pa had ook zo'n xda, je moet goed opletten dat je m niet laat vallen. Hij is nogal glad en bij 1 x vallen is hij al stuk, me vader is dit al 2x overkomen :X

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Symsonic schreef op 26 mei 2004 @ 17:59:
Me pa had ook zo'n xda, je moet goed opletten dat je m niet laat vallen. Hij is nogal glad en bij 1 x vallen is hij al stuk, me vader is dit al 2x overkomen :X
http://egrips.com/catalog...7b67c88b36950f4d057f7fb92
Misschien 'n oplossing voor je probleem...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Pagina: 1