Ervaringen Compaq Presario R3112EA

Pagina: 1
Acties:

• manman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-01 14:40
Hallo,

Bij Paradigit is de volgende laptop in de aanbieding voor € 999,-:

Compaq Presario R3112EA

Intel® Celeron® Processor 2.80 GHz
Microsoft® Windows® XP Home
256 MB DDR PC2700 geheugen
40GB harddisk
DVD-speler/CD-ReWriter
Draadloos en bedraad netwerk, 56k modem
15,4” WXGA TFT-scherm (1280 x 800)
ATI Mobility Radeon 9000 IGP
JBL PRO Luidsprekers

http://www.paradigit.nl/s...otebooks-aanbiedingen.php

Bij de Harense Smid lijkt dezelfde laptop te koop, alleen betreft het daar een 2.60 Ghz processor:

Intel Celeron 2.6 GHz processor
40 GB harde schijf
256 MB werkgeheugen
dvd-speler / cd-rewriter
‘breedbeeld’-scherm

Hij kost daar, met een 'Duitse euromunten' actie € 749,-.
http://www.harensesmid.nl/Pages/producten/computers.asp

Heeft iemand ervaring met deze laptop, ik kan namelijk geen enkele test o.i.d. vinden?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Die bovenste is niet duur hij word vooral ook intresant omdat er een wxga scherm opzit. De standbye van dit type vind ik ook wel aardig wel tikje minder als een centrino. Ik ga denk zelf ook effe morgen kijken bij paradigit voor die bovenste laptop.

http://h41100.www4.hp.com...oks/presario/pb882ea.html

[ Voor 35% gewijzigd door _MaLa_ op 26-05-2004 13:34 ]

• manman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-01 14:40
Mij lijkt de aanbieding van de Harense Smid nog interressanter, wel 0.2 Ghz langzamer maar € 250,- euro goedkoper. Ik betwijfel trouwens of hij wel 2.6 Ghz is, kan bij compaq geen 3112E laptop vinden.

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Heey nog wijzer geworden waarom je deze juist wel of juist niet hebt gekocht??

ben wel benieuwd, want hij staat nog steeds op de site voor deze prijs, en de folder ligt ook al een paar weken op mijn bureau.

ben dus ook aan het twijfelen over deze laptop,

misschien anderen die ervaringen hebben met soortgelijke compaq laptops,

of iemand die ook een 15,4"heeft en er iets over wil zeggen,
wat vinden jullie de resolutie die het scherm aankan niet erg laag? 1280* 800 voor een 15,4 " scherm??

ik wil m gaan gebruiken als bijna een desktop vervanger, of iig als erbij, om mobiel te wezen, ik hou wel mijn normale pc enzo, met een server voor alle zooi. :)

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Loran schreef op 28 juni 2004 @ 23:16:
Heey nog wijzer geworden waarom je deze juist wel of juist niet hebt gekocht??

ben wel benieuwd, want hij staat nog steeds op de site voor deze prijs, en de folder ligt ook al een paar weken op mijn bureau.

ben dus ook aan het twijfelen over deze laptop,

misschien anderen die ervaringen hebben met soortgelijke compaq laptops,

of iemand die ook een 15,4"heeft en er iets over wil zeggen,
wat vinden jullie de resolutie die het scherm aankan niet erg laag? 1280* 800 voor een 15,4 " scherm??

ik wil m gaan gebruiken als bijna een desktop vervanger, of iig als erbij, om mobiel te wezen, ik hou wel mijn normale pc enzo, met een server voor alle zooi. :)
Ik ben toch nog even wezen kijken bij paradigit wel mooie laptop maar vond hem te dik onder. Ben toen maar voor een acer gegaan maar beeld was van super qualiteit en de look en het uiterlijk waren mooi en alles voelde goed aan. Je moet gewoon effe dat ding in het echt zien was zelf bijna verkocht.. maar ging maar effe verder zoeken :o vond de onderkant echt te dik en vond de werk tijd op een accu te kort als je het vergelijkt met een centrino maar dat is logisch :D

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Heeft er niemand anders ervaringen met deze laptop, of iig met laptops van Compaq die er heel erg op lijken?
(ik heb net een offerte gevraagd via e-mail, dus ben zeer benieuwd :P)

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

Pagina: 1