Toon posts:

Kpn tariefwijziging? wanneer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of kpn haar tarieven weer een keer gaat wijzigen?
Ik wil namelijk onder mijn abbo uit, waar ik nog zon 1,5 jaar aan vast zit.
Het is me veel te duur, de laatste tariefwijziging had ik voor 50 euro gekozen, dit had ik niet moeten doen.

Verwijderd

je kan je abbo bij kpn na 6 mnd 1 stap per 6 mnd terug zetten tegen een betaling van 20 euro per x 8)7

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:50

n00bs

Het is weer Zomer!

1.5 jaar? hoe lang loopt je contract? misschien kan je hem al ontbinden, en je kan na een jaar volgens mij gratis je abbo. omlaag porteren

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel dat ik 50 euro terug had gekregen i.p.v. mijn abbo opzeggen.
Ik heb een 30 euro abbo met 200 min/smsjes. Ik heb maandelijks een rekening van ongeveer 70 a 80 euro. Binnen de bundel is het redelijk goedkoop maar daar buiten is het veel te duur.
Mijn abbo is van november 2002, in 2003 2 jaar verlengd :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 13:58 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nooit je abbo. verlengen... levert ook niets op. Elk jaar gewoon nieuw contract nemen, krijg je ook nog een GRATIS telefoon elk jaar. En via www.2call.nl oid is het helemaal voordelig. Daarnaast KPN is erggg duur (werk zelf bij KPN ;) ). Dus wat ik begrijp, je contract liep af op nov. 2002. Toen heeft KPN een aanbod gedaan om je contract met 2 jaar te verlengen tot nov. 2004, waarbij jij je eigen toestel behield en 50 euro terugkreeg op een abbo. dat 30 Euro/maand kost :? :? :?

Als dit zo is, snap ik je echt niet. Daarnaast geven de meeste providers de optie een half jaar abbo. gratis te krijgen bij verlenging naar 2 jaar. In jouw geval 180 euro retour. Of keuze uit een aantal mobiele toestellen...

MAAR elk jaar een nieuw contract via het web. IS en BLIJFT voordeliger. En je kan gewoon je nr. behouden.

In ieder geval heb je nu 1 jaar en 4 maanden van je contract gehad van die 2 jaar. En heb jij volgens mij de mogelijkheid je abbo. vorm te veranderen. En in jouw situatie misschien slim om juist een duurder abbo. te nemen ivm extra kosten elke maand.
Upgraden van abbo. kan ten alle tijde KOSTENLOOS.

maar je kan helaas niet je abbo. voortijdig beeindigen, alleen afkopen. En dat kost je meer dan nu. Als ik jou was zou ik een abbo. van rond de 50 Euro nemen. Want dan heb je waarschijnlijk evenveel belminuten als je nu kwijt bent maandelijks. En bespaar je 30-40 euro elke maand.

Verwijderd

Topicstarter
Ok was een beetje onduidelijk maar nogmaals:

Ik heb in nov 2002 een kpn 30 abbo afgesloten en kreeg er een tel bij.
In aug 2003 heb ik het abbo met 2 jaar verlengd dan kreeg ik weer een nieuw toestel.
In dec 2003 gingen de tarieven omhoog en had ik naar kpn gebeld om mijn abbo op te zeggen, ze gaven de mogelijkheid om het idd op te zeggen, maar ze gaven als 2e optie 50 euro retour te krijgen en mijn bestaande abbo te behouden. Daar had ik voor gekozen wat ik niet had moeten doen.

Nu kan ik idd mijn abbo verhogen, denk dak da maar doe.

Maar de eigenlijke vraag was of er iets bekend is van een eventuele tariefswijziging zodat ik mijn abbo kan opzeggen.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Welk specifiek abbo. heb je? dan kijk ik even op wat toolings voor je ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hi Profile-30

Dit betekend 30 euro in de maand betalen en 200 minuten/smsjes krijgen.
Buiten de bundel betaal ik me scheel. 24 cent ofzo per minuut/sms

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tariefswijzigingen SMS per 15 maart 2004

SMS Roaming tarief Mass Market:
Abonnement inclusief BTW exclusief BTW
Alle Hi-abonnementen, KPN Mobile belbundels, KPN MobielPlus en FlexiBel Economy en Premium 0,55 Eurocent

N.B. Dit is een tariefswijziging voor Hi Profile 300/100, KPN 360 tot en met 1200 en voor FlexiBel Economy en Premium. De overige proposities hadden dit tarief al per 7 januari 2004

SMS to International:
Abonnement inclusief BTW exclusief BTW
Alle Hi-abonnementen, KPN Mobile belbundels, KPN MobielPlus en FlexiBel Economy, Premium en Allround 0,29 Eurocent

N.B. Dit is een tariefswijziging voor Hi Profile 300/100, KPN 360 tot en met 1200 en voor FlexiBel Economy, Premium en Allround. De overige proposities hadden dit tarief al per 7 januari 2004

Hi abonnementen
Vanaf 7 januari 2004 veranderen voor de bovenstaande abonnementen de onderstaande tarieven. Alleen de nieuwe tarieven worden hier weergegeven (incl. BTW):

Abonnement: Hi60 18,00
Hi Profile 30/15 16,50
Hi Profile 60/30 21,50
Hi Profile 120/60 31,50
Hi Profile 180/90 41,50

Nationaal: Alle bestemmingen Piek Dal
Hi GSM 0,45 ongewijzigd (= 0,15)

Piek/dal naar KPN Mobiel
Hi Profile 30/15 0,40
Hi Profile 60/30 0,36
Hi Profile 120/60 0,34
Hi Profile 180/90 0,32
Voor al deze Hi Profile-abonnementen geldt een starttarief van EUR 0,06
Hi 20, 30, 40, 50, 80, buiten bundel 0,24

Bellen in het buitenland: Piek Dal
KPN Voordeelnetwerken 1,15 0,90
Europese zone 1,38 1,12

Gebeld worden in het buitenland: Gebeld worden
Europa 0,64
USA en Canada 0,64

SMS'en naar en vanuit het buitenland per bericht: Vanuit Nederland naar het buitenland 0,29
SMS vanuit het buitenland 0,55
SMS naar en vanuit het buitenland wordt niet met de bundel verrekend maar apart gefactureerd.

Hi en KPN PrePay
Bellen in het buitenland (tarieven incl. BTW: Piek Dal
KPN Voordeelnetwerken 1,15 0,90
Rest van Europa 1,38 1,12
Hi 15, 20, 30, 40, 50, 80, 100 tarieven vanaf 7 januari 2004
Excl. BTW
Incl. BTW
Entreegeld (eenmalig) 44,12 52,50
Starttarief: er geldt zowel binnen als buiten de bundel géén starttarief; wel zullen zowel binnen als buiten de bundel gesprekken die korter zijn dan 1 minuut worden gefactureerd voor 1 minuut.
:? :? :?
* Bij de tariefswijziging van januari 2004 is gecommuniceerd dat alleen de buitenbundeltarieven zouden wijzigen. Dit bleek technisch niet te realiseren. Dus beide tarieven zijn verhoogd, en de bundelgrootte is ook verhoogd, zodat een klant per saldo nog steeds even veel eenheden kan verbruiken.
Ik hoop dat hier wat mee kunt, zo niet hoor ik het wel. Want is veel spitwerk...

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 26-05-2004 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar er zit binnenkort geen wijziging aan te komen n00b?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:06:
Maar er zit binnenkort geen wijziging aan te komen n00b?
Reken maar dat je dat dan hier op GoT had kunnen lezen. Ze zijn er hier "als de kippen bij".

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heb je zeker weten geen andere abbo. vorm nu?
De huidige Hi Profile-abonnementen worden per 15 april 2002 uitgefaseerd voor verkoop. Dit betekent dat klanten dit abonnement niet meer kunnen aanschaffen in de winkel. De bestaande Hi Profile-abonnees zullen niet automatisch worden overgezet. Zij kunnen echter wel volgens de geldende migratieregelingen overstappen. Als klanten met Hi Profile 30/15, 60/30, 120/60, 180/90 en 300/100 gebruik willen maken van een contractverlenging kunnen zij het abonnement alléén maar verlengen door direct te kiezen voor één van de nieuwe waardebundels Hi.
Anyway kan ik niets vinden van verdere verandering in kosten. Die waren er dus wel begin 2004 zoals af te lezen is aan mijn vorige posting. Dus daar ben je ook te laat bij (denk ik) om je hierop te kunnen beroepen.

Alleen je zat dus al 12 maanden aan je contract en hebt 24 erbij gekocht LET OP:
Een klant (particulier) mag niet langer dan 35 maanden aan een contract gehouden worden

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

wel zullen zowel binnen als buiten de bundel gesprekken die korter zijn dan 1 minuut worden gefactureerd voor 1 minuut.
En da's idd precies waar veel mensen de fout in zijn gegaan... Indien je niet vreselijk veel sms't en toch veel (kort) telefoneerd is het per saldo gunstiger om een KPN mobile abo te nemen en die paar sms'jes dan maar extra te betalen. Als je toch ook veel sms't, kun je beter of langere telefoongesprekken voeren (maar jah, daar heb je meestal weinig aan, want minder gesprekken zul je er vaak niet door voeren). Of somehow toch een andere provider zien te vinden.
btw : als je dus iemands voicemail aan de lijn krijgt, en je verbreekt de verbinding -> hoppa, kost je weer een minuut... Wat nou, KPN en slapend rijk worden?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Slapend rijk valt wel mee ;) KPN heeft nog behoorlijk wat schulden. Maar elk bedrijf heeft zo zijn haken en ogen. Ik zeg niet dat KPN perfect is, maar KPN heeft VEEL moeten )en nog steeds) bezuinigen.

Maarja ik zou nooit een KPN Mobile abbo nemen :p ik zit bij zo een "nep"bedrijf TF ;)

Verwijderd

Topicstarter
n00bs schreef op 26 mei 2004 @ 15:37:
Slapend rijk valt wel mee ;) KPN heeft nog behoorlijk wat schulden. Maar elk bedrijf heeft zo zijn haken en ogen. Ik zeg niet dat KPN perfect is, maar KPN heeft VEEL moeten )en nog steeds) bezuinigen.

Maarja ik zou nooit een KPN Mobile abbo nemen :p ik zit bij zo een "nep"bedrijf TF ;)
TF??? was da??

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Telfort :)

Verwijderd

Topicstarter
KPN heeft iig overal bereik, maar liever veeeel minder betalen voor iets minder bereik.
Hoe kan ik onder dit abbo uit?
Wat kost het om het af t ekopen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 15:49 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:49:
[...]

KPN heeft iig overal bereik, maar liever veeeel minder betalen voor iets minder bereik.
Hoe kan ik onder dit abbo uit?
Wat kost het om het af t ekopen?
De resterende maanden keer je maandbedrag

18 x 30 dus
= € 540 dus

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op 26 mei 2004 @ 15:55:
[...]

De resterende maanden keer je maandbedrag