1 internetpagina onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 13:32
Ik probeer al een paar dagen www.e107coders.org te bereiken, maar ik krijg alleen een wit scherm te zien. Voorheen kon ik hem wel nog gewoon bekijken.

Ze zijn een tijdje geleden wel van host verhuisd en sindsdien kom ik er eigenlijk ook niet meer op terwijl een maat van me er wel nog gewoon op komt (met Planet). Ik heb ook al met een andere pc geprobeerd (via hetzelfde modem) en die geeft ook alleen een blanco, witte pagina. Ook met andere browsers zie ik alleen een blanco scherm. De firewall heb ik ook al uitgezet maar dat helpt ook al niet.

Ik snap ook gewoon niet meer waar het probleem kan liggen :? Alle andere sites kan ik zonder problemen bezoeken.

Ik heb een lite adsl abbo van xs4all met een speedtouch 330 usb modem.

• PromWarMachine
  • Laatst online: 21:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hier werkt het wel (Planet ADSL met Speedtouch router). Probeer deze eens?

http://66.98.250.94
Hm, dat werkt niet, sorry..

Mijn point was: Kan het niet aan je DNS liggen?

[ Voor 36% gewijzigd door PromWarMachine op 26-05-2004 13:23 ]

Dividend for Starters

Verwijderd

Ik heb een soortgelijk probleem alleen dan van de andere kant. Ik host zelf een website. Deze is dan ook voor BIJNA iedereen bereikbaar, maar er is een enkeling die er niet op kan.

Verbinding: SDSL 2048/2048 (Versatel)
Modem: NetDSL 1300

Nou heb ik wat testjes gedaan met deze klanten en nu blijkt dat ze wel alleen text kunnen ontvangen, maar zodra er code (HTML) word gebruikt loopt het uit in een timeout.

- Dus maak ik een HTML file met:

Hoi ik ben gek

Dan doet ie het wel.

- Maak ik een HTML file met:

<html>
<head>
</head>
<body>
<table>
<tr><td>hoi ik ben gek</td></tr>
</table>
</body>
</html>

Dan blijft de browser net zo lang denken totdat hij een timeout heeft.
Deze klanten hebben verschillende providers. En de meeste mensen met deze;fde provider kunnen er gewoon op.

Nu hoop ik dat jullie mij kunnen helpen, als jullie meer info nodig hebben kan ik dat toevoegen.

• Fred_Perry
PromWarMachine schreef op 26 mei 2004 @ 13:19:
Hier werkt het wel (Planet ADSL met Speedtouch router). Probeer deze eens?

http://66.98.250.94
Hm, dat werkt niet, sorry..

Mijn point was: Kan het niet aan je DNS liggen?
Hier heb ik niks aan veranderd... Het rare is ook dat hij niet zegt "page not found" ofzo. Alleen een witte pagina :?

als ik op view source klik krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

Misschien heeft hier iemand wat aan op mn probleem op te lossen.

Verwijderd

Ik heb in ieder geval contact opgenomen met Versatel en zij vroegen mij de MTU Size van mijn server aan te passen naar 1200. Toen werkte het. Het blijkt dus aan de modem te liggen. En die word nu vervangen.

• Fred_Perry
Nou, zonet de helpdesk van xs4all gebeld en die zeiden dat ze me waarschijnlijk geblokkeerd hebben :? Terwijl daar helemaal geen aanleiding toe is geweest. Ze lullen daar ook maar wat.

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:24
Heb hier hetzelfde probleem als Meneer Okkie. Echt iedereen kan m'n site bereiken op 1 persoon na. In dat hele huis (2 pc's) is het dan ook niet mogelijk. Kan het echt alleen liggen aan mijn router hier of is het een ander probleem waar het aan zou kunnen liggen? Dat persoon krijgt gewoon de standaard foutmelding dat de site niet is gevonden.
edit:
Bedacht misschien dat jullie toch iets meer info willen... Ik draai hier apache 2.0.49 op winXp pro.

[ Voor 16% gewijzigd door Flippie Flink op 26-05-2004 17:10 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Iedereen al ctrl -f5 gedaan en zijn host file gecontroleerd in hun windows directory?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Het kan idd wel aan de dns liggen. zodra de site verhuisd is naar een andere plek kunnen sommige dns servers daar (soms zelf maanden later) problemen mee hebben. probeer anders eens de dns van essent (195.85.130.96) toe te voegen en dan nog eens te proberen.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-02 14:59
The Real Falcon schreef op 26 mei 2004 @ 17:10:
Iedereen al ctrl -f5 gedaan en zijn host file gecontroleerd in hun windows directory?
Inderdaad eens beginnen met de hosts file checken. De hosts file heeft geen extensie dus je moet hem even zelfstandig openen met kladblok. Je kunt de hosts file vinden bij windows xp iig in de map: C:\WINDOWS\nsdb

In deze hosts file moet alleen maar de volgende regel staan:
127.0.0.1 localhost

[ Voor 10% gewijzigd door GH45T op 26-05-2004 17:19 ]

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb enkele dagen een vergelijkbaar probleem:

Ik kan niet meer naar de website van mn school

Ik kan wel naar www.hvu.nl
maar niet naar www.fnt.hvu.nl of www.icm.fnt.hvu.nl (www.icim.fnt.hvu.nl ook niet)

ook mn mail kan ik al dagen niet ophalen (student.fnt.hvu.nl)
maar de webmail doet het weer wel http://www.studentenmail.hvu.nl/

Nu wordt het nog vreemder:
het werkt vanaf geen enkele PC binnen mijn netwerk, behalve als ik in IE de proxy instel op wwwproxy.xs4all.nl (XS4all is mijn provider)

en om het nog gekker te maken:
als ik de CGIProxy (cgi-bin/nph-proxy.cgi) op mn server gebruik kan ik weer wel naar de sites.
(CGIProxy: http://www.jmarshall.com/tools/cgiproxy/)

Vanaf alle pc's krijg ik ping timeouts:
code:
1
2
3
C:\>ping www.icm.fnt.hvu.nl
Ping-aanvraag kan host www.icm.fnt.hvu.nl niet vinden. Controleer de naam en pro
beer het opnieuw.

code:
1
2
3
4
5
chris@server:~$ ping www.icm.fnt.hvu.nl
PING www.icm.fnt.hvu.nl (145.89.193.202): 56 data bytes

--- www.icm.fnt.hvu.nl ping statistics ---
54 packets transmitted, 0 packets received, 100% packet loss

Iemand die ook last heeft van een soort gelijk probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Fl4sh3r op 26-05-2004 17:27 ]

• Fred_Perry
GH45T schreef op 26 mei 2004 @ 17:18:
[...]

Inderdaad eens beginnen met de hosts file checken. De hosts file heeft geen extensie dus je moet hem even zelfstandig openen met kladblok. Je kunt de hosts file vinden bij windows xp iig in de map: C:\WINDOWS\nsdb

In deze hosts file moet alleen maar de volgende regel staan:
127.0.0.1 localhost
Ik heb dus alleen maar localhost er in staan dus dit zou het probleem niet moeten zijn.

Ik heb zonet nog via een dial-up verbinding van tmf de site bezocht en dan werkt die wel gewoon weer.

En die DNS servers... als de helpdesk van xs4all verbinding kan maken met die site dan zou ik dat in principe toch ook moeten kunnen he?

Maar ik heb voor de zekerheid al een mailtje gestuurd naar die site. Misschien dat zij weten wat er aan de hand is.
Fl4sh3r schreef op 26 mei 2004 @ 17:21:
Nu wordt het nog vreemder:
het werkt vanaf geen enkele PC binnen mijn netwerk, behalve als ik in IE de proxy instel op wwwproxy.xs4all.nl (XS4all is mijn provider)
Dit stukje komt me wel bekend voor. Als je de proxy uitzet, kan je dan wel nog gewoon naar xs4all.nl? Zo ja, dan hebben ze waarschijnlijk je verbinding gefilterd, omdat je virussen in je pc hebt zitten. Als het goed is, hebben ze je dan ook een mailtje hierover gestuurd.

/edit: ik kreeg zonet een mail terug en scheen per ongeluk gebanned te zijn. Mijn excusus voor het openen van dit topic daarvoor.

[ Voor 29% gewijzigd door Fred_Perry op 27-05-2004 00:24 ]

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Fred_Perry schreef op 26 mei 2004 @ 18:23:
[...]

Dit stukje komt me wel bekend voor. Als je de proxy uitzet, kan je dan wel nog gewoon naar xs4all.nl? Zo ja, dan hebben ze waarschijnlijk je verbinding gefilterd, omdat je virussen in je pc hebt zitten. Als het goed is, hebben ze je dan ook een mailtje hierover gestuurd.
Ik kan naar alle sites zonder proxy, alleen niet naar www.fnt.hvu.nl en subdomains daarvan
Pagina: 1