Toon posts:

[.NET & OFFICE] .NET-programmeerondersteuning voor Office

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was office 2003 aan het installeren en toen zag ik dit staan bij de opties:

.NET-programmeerondersteuning voor Access, maar ook bij Word etc.

weet iemand wat je daarmee kunt, want ik kan op microsoft niks vinden en op google en de rest van internet ook niet, zelfs niet in de help van bv. Word.

Ik denk dat je er heel makkelijk via .net programmeertalen een aansturing voor kunt maken. Dat is wel interessant opzich. Dus als iemand wel iets heeft kunnen vinden of weet waar informatie hierover te vinden is hou ik me graag aanbevolen.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56
Wat bedoel je met 'een aansturing voor Access'?

In .NET heb je een OleDb data access provider waarmee je oa makkelijk een DB connectie met een access DB kunt maken.

Het is ook mogelijk om mbhv een .NET programma word documenten , excel documenten etc.. te benaderen.

[ Voor 27% gewijzigd door whoami op 26-05-2004 13:15 ]

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat snap ik wel, dat kan met vb6 ook allemaal, maar nu staat er dus bij de installatie expliciet iets over .NET programmeerondersteuning bij die je apart kunt installeren.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Zoek maar eens op "Microsoft Visual Studio Tools for the Microsoft Office System". Dan vind je in ieder geval al wat er allemaal mee kan enzo...

Zo heet de add-in uitbreiding die je moet installeren om het geheel aan de slag te krijgen. HIER heb je een beginnetje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door OZ-Gump op 26-05-2004 13:23 ]

My personal website

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Hier heb je nog een beginnetje: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.