[XP] usb memorystick autorun aanzetten?*

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:50
vroeger heeft de autorun functie van windows het altijd gedaan.

maar sinds kort niet meer. als ik de stick in de pc stop komt het menuutje niet meer :(
en kan ik de stick wel benaderen via deze computer maar vond dat menutje juist handig.

nu kan ik die optie wel aanzetten als ik op eigenschappen van de memorystick kijk. maar ookal zet ik ut aan. windows reageerd niet op mijn keuze :(

what to do? op got google niets te vinden

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 20:07

UTM

Gebeurt het wel bij andere computers? En over welke windows versie hebben we het?

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Afbeeldingslocatie: http://msdn.microsoft.com/library/en-us/shellcc/platform/art/apdlg.jpg

Ik vermoed dus dat je hem op no action hebt staan. Plaatje komt uit Google trouwens, ondanks dat daar niets te vinden is. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door rollebol op 26-05-2004 13:17 ]

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:50
over windows xp. precies als op de screenshot in dit topic. alleen wat ik daar ook doe windows past het niet toe. :(

dus heeft iemand een truukje om het toch te laten lukken.

ps: cd-roms doet hij ook niet autorunnen.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

Volgensmij heeft ie dat ook gedaan. Maar dat werkte juist niet ofzow... 8)7

edit: secondenwerk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 13:18 ]

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Sorry, ik heb niet goed gelezen. Misschien zijn de handlers verdwenen, die kan je weer in het register terugstoppen, meer daarover staat in de volgende link:

http://msdn.microsoft.com...play/autoplay2k_using.asp

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 20:07

UTM

maar sinds kort niet meer. als ik de stick in de pc stop komt het menuutje niet meer
en kan ik de stick wel benaderen via deze computer maar vond dat menutje juist handig.
Voordat je het menu nog wel kreeg, heb je toen wat geinstalleerd? Mischien dat daardoor het scherm niet meer komt. Verder kun je mischien even scannen op spyware met bv: Adaware of Spybot. Je weet maar nooit waar toe spyware in staat is :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier voortaan zelf op te letten :)
Pagina: 1