Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
'k had een paar dagen de medion PPC van een collega in m'n bezit om hier tomtom3 op te installen. 'k dacht even vriendelijk te zijn en gelijk checkpoint er ook maa op te gooien.

Helaas had'k wat problemen met het connectoren naar inet (same as iexplorer werkt blijkbaar niet ook al werkt die ieplorer wel - go figure) en heb'k in modemseting aan't kloten geweest.
Aangezien ik momenteel imobiel ben (sleutelbeen gebroken en dan tegelijk nog ingreep aan beide voeten is niet goed voor je mobiliteit) ;) heb'k dat spul niet meer kunnen testen. Nu blijkt dat tomtomen checkpoint wel werken maar ze er elke10 minuten ofzo een bericht door krijgt als van "Cannot connect ..." (iets i.v.m. modem die hij niet kan vinden. Nu herinner ik me dat'k inderdaad in die modemsettings heb zitten kloten om dat inet aan de praat te krijgen maar ik heb dus geen pda meer om zel te zoeken en ken dat windows mobile 2003 niet goed genoeg om te weten waar'k die modems weer kan verwijderen/die errormessage kan onderdrukken.

Kan iemand van jullie me dus stap voor stap zeggen hoe'k die zooi wegkrijg?
Als iemand een site weet met voldoende screenshots van al die settings dan geraak'k er zelf ook nog wel uit normaal.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:04
Effe uit mijn hoofd:
Onder settings, en dan connections heb je work en internet.
Bij work staan de modems gedefinieerd, dus daar moet je ze weggooien.
Maar is een harde reset niet handiger?
Overigens komt checkpoint de snelheid niet echt ten goede. ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-11 15:43
delict schreef op 26 mei 2004 @ 19:28:
Effe uit mijn hoofd:
Onder settings, en dan connections heb je work en internet.
Bij work staan de modems gedefinieerd, dus daar moet je ze weggooien.
Maar is een harde reset niet handiger?
Overigens komt checkpoint de snelheid niet echt ten goede. ;)
ik speciaal tomtom installen voor hun omdat ze nogal bang zijn van pc's en toestanden ga jij effe harde reset voorstellen?! haha, beetje aan de baten voorbijgaan zo he :)

Maar ik geef je manier effe door en hopelijk klopt het redelijk precies anders ga'k weer telefoon krijgen. Alvast bedankt he!