Toon posts:

HP Laserjet 6L

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van een merkwaardig probleempje
met een HP Laserjet 6L (op lpt1: aangesloten). Hij wil nl alleen maar printen in portrait en niet in landscape. Bij landscape moet ik per blz. op formfeed drukken. Iemand een idee???

Verwijderd

Euh...normaal moet dat alleen als je een verkeerde pagina-grootte of -type (bv. Letter) hebt ingesteld.

Verwijderd

Jooowww allemaal ;)

Kheb ff gesearch want kheb zelf ook eens een vraagje over de Laserjet 6L, heeft er iemand ervaring met deze printer want ik heb er alleen maar problemen mee :(

Kheb em al op verschillende Pc's aangesloten op de LPT1 maar hij reageerd gewoon nergens op... Steeds blijft het bovenste orangje lampje branden :?

Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij hier misschien mee helpen?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:33
Woei.. oud topic; had even een nieuwe aangemaakt...

Ik heb wel ervaring met de 6L.. dat oranje lampje kan vanalles zijn..
Papier op, paperjam, Toner op, verkeerde info over de printerkabel, verkeerde driver.. etc.
Welke drivers heb je geinstalleerd?

[edit]
reported

[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 27-06-2003 11:38 ]

Pvouput live

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 10:47

keur0000

-------- N O N E --------

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 11:35:
Jooowww allemaal ;)

Kheb ff gesearch want kheb zelf ook eens een vraagje over de Laserjet 6L, heeft er iemand ervaring met deze printer want ik heb er alleen maar problemen mee :(

Kheb em al op verschillende Pc's aangesloten op de LPT1 maar hij reageerd gewoon nergens op... Steeds blijft het bovenste orangje lampje branden :?

Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Probeer een papier in te voeren via voorste invoer(enveloppen) somos wil t wel eens helpen om de boel op gang te brengen.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 10:47

keur0000

-------- N O N E --------

Verwijderd schreef op 25 februari 2000 @ 08:15:
Ik heb last van een merkwaardig probleempje<BR>met een HP Laserjet 6L (op lpt1: aangesloten). Hij wil nl alleen maar printen in portrait en niet in landscape. Bij landscape moet ik per blz. op formfeed drukken. Iemand een idee???
XP standaard drivers ? of die van HP zelf?

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Ja ik d8 laat ik niet speciaal hiervoor een nieuw topic openen... Kheb gewoon de drivers gedownload van de HP site, wel engels maar dat moet np zijn tog...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:35

Korakal

Up up up!

Krypt schreef op 27 June 2003 @ 11:37:
Papier op, paperjam, Toner op, verkeerde info over de printerkabel, verkeerde driver..
Stand-alone moet het lampje ook groen kunnen branden. Ik zou het zoeken in papier op/niet goed geplaatst (goed ver naar beneden duwen), papier vastgelopen of toner niet/niet goed geplaatst.
Hoor je het mechanisme initialiseren als je de stroom eraan hangt?

• Korakal

Korakal

Up up up!

keur0000 schreef op 27 juni 2003 @ 11:40:
[...]

XP standaard drivers ? of die van HP zelf?
* Korakal WAKE UP * check die datum!!

Verwijderd

Korakal schreef op 27 June 2003 @ 11:41:
[...]
Hoor je het mechanisme initialiseren als je de stroom eraan hangt?
Ik hoor hem idd niet initialiseren, dat zou ie waarschijnlijk bij het aanzetten tog moeten doen, kzie voor de rest ook geen aan/uit knop. Tis stekker erin en hij staat aan.

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Korakal schreef op 27 juni 2003 @ 11:42:
[...]

* Vunzz WAKE UP * check die datum!!
27 juni 2003? En...?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 11:44:
[...]

Ik hoor hem idd niet initialiseren, dat zou ie waarschijnlijk bij het aanzetten tog moeten doen, kzie voor de rest ook geen aan/uit knop. Tis stekker erin en hij staat aan.
Haal de klep eens open, de toner eruit en kijk of de rollen nog kunnen draaien (gaat zwaar hoor). Check ook of er geen papier vast zit.
Verder kun je proberen of in de tonercartridge de drumrol nog kan draaien.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Vunzz schreef op 27 June 2003 @ 11:46:
[...]

27 juni 2003? En...?
"De Boertjes schreef op 25 februari * Korakal 2000 @ 08:15"

keur000 gaat op een topicstart uit 2000 reageren :z
Dat krijg je als er oude topics worden gekicked.....

Verwijderd

Korakal schreef op 27 June 2003 @ 11:47:
[...]

Haal de klep eens open, de toner eruit en kijk of de rollen nog kunnen draaien (gaat zwaar hoor). Check ook of er geen papier vast zit.
Verder kun je proberen of in de tonercartridge de drumrol nog kan draaien.
Die 8erste rol is geen beweging meer in te krijgen... Kzal eerst eens een nieuw tonertje bestellen voor de zekerheid en die rollers eens goed nakijken!

Maar alvast bedankt voor de hulp B) en ik laat et weten mocht ie na nieuwe toner nog niet werken...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:33
Als het met een nieuwe toner niet werkt; pleur um dan maar in Vraag & Aanbod en geef ff een seintje.. dan wil ik um wel overkopen; heb toch bijna een nieuwe nodig..

Pvouput live

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 11:57:
[...]

Die 8erste rol is geen beweging meer in te krijgen... Kzal eerst eens een nieuw tonertje bestellen voor de zekerheid en die rollers eens goed nakijken!

Maar alvast bedankt voor de hulp B) en ik laat et weten mocht ie na nieuwe toner nog niet werken...
Let op: die toners zijn DUUR :( (je moet de C3906A hebben btw, eurotje of 70/80)
Kijk idd nog es goed naar die rollen. Succes :)
Pagina: 1