Dag mensen,
Ik heb het volgende probleem: ik krijg geen internetverbinding (geen communicatie mogelijk tussen router en de pc), maar het lampje op de router brandt wel.
Deze foutmelding krijg ik nadat C: ipconfig/renew --> Er is een fout opgetreden bij het vernieuwen van deze interface: LAN verbinding. Kan geen contact met de DHCP-server maken. Aanvraag is verlopen.
Alle instellingen (in Windows XP) staan volgens het boekje goed.
De computer heeft wel het IP-adres van de router gekregen, maar communicatie lukt niet.
Type Router: Eminem 4012 Broadband router.
Vraag: kan dit aan de instellingen van de router liggen?
Vraag: ligt dit aan de instellingen in de pc en zo ja, aan welke?
Een andere computer, ook aangesloten op diezelfde router doet het prima (met dezelfde instellingen).
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast vriendelijk bedankt!!
Ik heb het volgende probleem: ik krijg geen internetverbinding (geen communicatie mogelijk tussen router en de pc), maar het lampje op de router brandt wel.
Deze foutmelding krijg ik nadat C: ipconfig/renew --> Er is een fout opgetreden bij het vernieuwen van deze interface: LAN verbinding. Kan geen contact met de DHCP-server maken. Aanvraag is verlopen.
Alle instellingen (in Windows XP) staan volgens het boekje goed.
De computer heeft wel het IP-adres van de router gekregen, maar communicatie lukt niet.
Type Router: Eminem 4012 Broadband router.
Vraag: kan dit aan de instellingen van de router liggen?
Vraag: ligt dit aan de instellingen in de pc en zo ja, aan welke?
Een andere computer, ook aangesloten op diezelfde router doet het prima (met dezelfde instellingen).
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast vriendelijk bedankt!!