[XP] Screensavers verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56
Hoi,

Weet iemand hoe ik de standaard screensavers in Windows XP kan verwijderen?
IK heb geprobeerd de .scr bestanden te verwijderen. Maar de bestandjes komen daarna vanzelf weer terug (worden opnieuw aangemaakt door Windows)

Hoe kun je dit uitzetten en de screensavers verwijderen?

Search gebruikt... maar dat K*T ding werkt nog steeds niet :?

Thx :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flappie op 26-05-2004 12:02 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Probeer XPLite, kun je ze compleet verwijderen.

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Het is raar dat ie die .scr files weer aanmaakt. Zo zou je ze idd moeten verwijderen..

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:04:
Het is raar dat ie die .scr files weer aanmaakt. Zou zou je ze idd moeten verwijderen..
Nee, dit komt door Windows File Protection.
Dit moet je eerst even uitzetten, waarna je elk gewenst bestandje gewoon kunt verwijderen :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

r00n187 schreef op 26 mei 2004 @ 12:05:
[...]

Nee, dit komt door Windows File Protection.
Dit moet je eerst even uitzetten, waarna je elk gewenst bestandje gewoon kunt verwijderen :)
Ow weet ik dat ook weer thnx! :P Gooi die zooi trouwens standaart weg bij me winxp instalaties, net als de wallpapers...

Maar ik kan ze gewoon deleten zonder dat ze terugkomen? Staat dit niet standaart overal aan ofzow? Ik heb XP prof. Kan het het zijn dat dit in Home wel aanstaat en in prof niet? :? :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56
Ehmm.. Ik heb de Windows File Protection nu uitgezet, gereboot.

Nogsteeds maakt hij automatisch weer de screensaver bestanden. Doe ik nog iets verkeerd? :)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:10:
[...]

Ow weet ik dat ook weer thnx! :P Gooi die zooi trouwens standaart weg bij me winxp instalaties, net als de wallpapers...

Maar ik kan ze gewoon deleten zonder dat ze terugkomen? Staat dit niet standaart overal aan ofzow? Ik heb XP prof. Kan het het zijn dat dit in Home wel aanstaat en in prof niet? :? :)
Hmm geen idee, ikzelf heb ook Prof. en bij mij staat het standaard aan..
Flappie schreef op 26 mei 2004 @ 12:15:
Ehmm.. Ik heb de Windows File Protection nu uitgezet, gereboot.

Nogsteeds maakt hij automatisch weer de screensaver bestanden. Doe ik nog iets verkeerd? :)
Uh.. heb je echt héél het System File Checker gebeuren weggefietst? (Hier is Windows File Protection een onderdeel van).

Anders misschien toch maar tooltjes al TweakUI proberen; wellicht dat daar iets bij zit..
(Of XPLite, zoals Ruzor al meldde).

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:28
gewoon te doen vanuit Dos - dan komen ze niet weer.

(wel de echte dos en niet de cmd-dos, dus opstarten met bootdisk, mag er eentje van win98 zijn, en dan wissen. Heb je nfts: maak gebruik van de nftsdos )
Pagina: 1