Toon posts:

windows start opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb gister mn nieuwe logitech cordless mx desktop opgehaald maar na installatie kreeg ik het volgende probleem. De 1e keer rebooten ging alles gewoon goed, maar bij de 2e en daarop volgende keren start de computer bij het laden van windows opnieuw op. Ik kan wel gewoon via de veilige modus in windows en heb daar mn virusscanner en ad-aware op los gelaten, maar daar kwam nix uit.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
BVD

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:55:
Hey,

Ik heb gister mn nieuwe logitech cordless mx desktop opgehaald maar na installatie kreeg ik het volgende probleem. De 1e keer rebooten ging alles gewoon goed, maar bij de 2e en daarop volgende keren start de computer bij het laden van windows opnieuw op. Ik kan wel gewoon via de veilige modus in windows en heb daar mn virusscanner en ad-aware op los gelaten, maar daar kwam nix uit.
BVD
Schakel even in dat je een blauw schem ziet als je toch in de Veilige Modus komt, dan weten we al veel meer....

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 20:07

UTM

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:55:
Hey,

BVD
Over welke windows hebben we het? Mischien levert systeem herstel wat op?

Verwijderd

Heb je de logitech software gebruikt? Misschien moet je die eens uninstallen?

Verwijderd

Gooi je drivers van die Logitech Cordless MX Desktop er eens af in de veilige modus. En start dan eens opnieuw op. Anders moet je proberen het register te herstellen van vóór de installatie.

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dowload even de nieuwste drivers voor je Logitech Cordless Desktop MX.

I'll make you an offer you can't refuse!

Verwijderd

Ja idd eff goed kijken welke melding dat blauwe scherm geeft, die schiet heel snel voorbij. Heb ik ook eens gehad met usb apparatuur.
Ook wel handig om eff te proberenb die usb er eff uit te halen en dan te kijken of hij dan wel doorstart, weet je tenminste of het aan de usb ligt of aan de software.

Verwijderd

Topicstarter
Over welk blauw scherm hebben jullie t eigenlijk, en wat moet ik daar kunnen zien(of juist niet)? Ik gebruik trouwens XP. Zodra ik thuis ben (nu op school) zal ik mn oude desktop eens erop zetten, kijken of t helpt. Ik heb de software al geuninstald en later ook weer instald, maar dat hielp dus nix...

Verwijderd

Die schiet waarschijnlijk heel snel voorbij als je xp opstart, dan crasht 'ie en reboot hij automatisch.
Probeer dan eens je usb eruit te halen, kijk of hij doorstart. Anders herstelpunt...

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb de software al geuninstald en later ook weer instald, maar dat hielp dus nix...
Maar heb je ook geprobeerde de nieuwste drivers te installen?? Want er zitten een aantal bugs in die software!

I'll make you an offer you can't refuse!

Verwijderd

Bekend probleem, zit een fout in de software van logitech, oude software uninstallen, nieuwe software downloaden van de site en deze installen,

probleem opgelost..

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:05:
Over welk blauw scherm hebben jullie t eigenlijk, en wat moet ik daar kunnen zien(of juist niet)? Ik gebruik trouwens XP. Zodra ik thuis ben (nu op school) zal ik mn oude desktop eens erop zetten, kijken of t helpt. Ik heb de software al geuninstald en later ook weer instald, maar dat hielp dus nix...
Standaard laat Windows die blauwe schermen niet zien, vermoedelijk omdat die op zichzelf niet echt begrijpelijk zijn voor beginnen (
offtopic:
of het begrijpelijk is dat je computer zomaar opnieuw start voor beginnens, daar kun je ook over twisten....
).

Je kunt ergens bij de geavanceerde eigenschappen van het systeem bij de opstart- en herstelinstellingen dit aanpassen. Hoe het precies heet weet ik even niet, maar dit wijst zichzelf wel.
Pagina: 1