Toon posts:

Schokkend beeld met Dell P991 Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van schokkend beeld tijdens het spelen van games zoals Medal of Honor, NFS:U en Vietcong.

Dit probleem heb ik met deze monitor op zowel mijn 1ghz systeem met een geforce 4 4200 ti 64mb als op mijn 2.8ghz dual xeon systeem met een ati radeon 9800 pro 128mb.

Ook wanneer ik de frequentie van het beeldscherm verhoog blijf ik problemen houden. Ingame heb ik geen last van lag of lage fps. Het probleem zit hem puur in het beeldscherm.

Iemand suggesties ter oplossing of is mijn beeldscherm echt op en rijp voor de sloop? Ik heb het beeldscherm ongeveer 2,5 jaar.

Verwijderd

Dat degaussen of hoe dat ook ook heet al geprobeerd? :? Tja zou het anders ook nie weten.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:56:
Dat degousen of hoe dat ook ook heet al geprobeerd? :?
Wat is dat? En hoe werkt dat?

Verwijderd

Dat degaussen kun je in het menu op je monitor uitvoeren... Dit helpt soms bij trillent of raar beeld... :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:37

Pubbert

random gestoord

Vind je via de OSD :) Dan de-magnatiseerd hij je monitor afaik.

Kijk ook of er nergens invloed is van GSM, Speakers, oid.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

En kijk als dat niet helpt ook ff in de monitor... als die nou erg stoffig is (zoals dat bij mij het gaval was) ff uitstoffen met de stofzuiger erbij. Hielp bij mij toen me beeld van een oud scherm begon te trillen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het degausen gedaan en de volledige monitor opengeschroeft en schoongemaakt met de stofzuiger. Jammer genoeg nog zonder resultaat.

Ik ga een andere monitor halen bij de mediamarkt denk ik, klote maar ja schiet niet op zo.

Verwijderd

Ja dan zit er niks anders op, ik weet zo ook niks meer... Garantie heb je ook niet meer dus dat wordt een mooie nieuwe uitzoeken dan! Ook leuk! :P

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
Probeer anders eens met V-sync aan te spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een LG flatron gehaald, 17 inch. Was een showmodel voor 75 eurotjes kon ik hem meenemen bij de mediamarkt.
Pagina: 1