Ik heb hier een laptop met win2k pro en offline files aanstaan.
maar als je sync doet dan komen er errors
could not sync blabla.xls from server because : end of file
nou heb ik hier gezocht(via google) op goolge grezocht op de microsoft support site en in nieuwesgroepen en daar kwamen een paar oplossingen uit die allemaal niet hielpen
wat he ik gedaan:
grootte aangepast van de hoeveelheid die gesynct mag worden op de client (grootte van de dir is 1.8gig en heb de grootte op de client naar 2 gig gezet)
offline files uitgezet,gereboot en weer opnieuw ingesteld
de opties van de sync aangepast naar met/zonder waarschuwing
maar,hierna ging ik wat testen,en ik ontdekte dat het allemaal files waren die beginnen met een cijfer en daarna een spatie zoals : 01 bla.xls
ik heb toen een 01 test.xls aangemaakt en inderdaad het ging niet goed
daarna gerenamed naar 00_test.xls en nog steeds ging het fout
daarna test test.xls en die ging wel goed dus ik denk dat het aan de cijfers ligt aan het begin maar kan er helemaal niets over vinden.
en om nou alles te renemen (rond de 50 sheets) vind ik wat veel als het ook op een andere manier kan
dus bij deze....mocht iemand weten wat er aan de hand is en een oplossing weet,dan hoor ik het graag
maar als je sync doet dan komen er errors
could not sync blabla.xls from server because : end of file
nou heb ik hier gezocht(via google) op goolge grezocht op de microsoft support site en in nieuwesgroepen en daar kwamen een paar oplossingen uit die allemaal niet hielpen
wat he ik gedaan:
grootte aangepast van de hoeveelheid die gesynct mag worden op de client (grootte van de dir is 1.8gig en heb de grootte op de client naar 2 gig gezet)
offline files uitgezet,gereboot en weer opnieuw ingesteld
de opties van de sync aangepast naar met/zonder waarschuwing
maar,hierna ging ik wat testen,en ik ontdekte dat het allemaal files waren die beginnen met een cijfer en daarna een spatie zoals : 01 bla.xls
ik heb toen een 01 test.xls aangemaakt en inderdaad het ging niet goed
daarna gerenamed naar 00_test.xls en nog steeds ging het fout
daarna test test.xls en die ging wel goed dus ik denk dat het aan de cijfers ligt aan het begin maar kan er helemaal niets over vinden.
en om nou alles te renemen (rond de 50 sheets) vind ik wat veel als het ook op een andere manier kan
dus bij deze....mocht iemand weten wat er aan de hand is en een oplossing weet,dan hoor ik het graag
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1