Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien niet een gadget, maar ik wist even niet waar anders het te zetten.

Vroeger of nog steeds had je van die Thombe Boxen.. Dat was een vierkant met daarop een ronde plastic kap en daaronder zat een draai systeem waar je allemaal cd's in kon doen, en veel ook.

Maar ik weet dus niet zeker of het een Thombe box is of heet, want ik kan niet bijster veel vinden op google.

Wie weet wat ik bedoel en misschien ook weet waar ik zoiets vandaan kan halen?!

Verwijderd

Topicstarter
Hij kan dicht!! heb onverwachts toch gevonden wat ik bedoel.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:59

UTM

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:01:
Gelukkig :) maar dat kan je het beste via SM doen of via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif Topic report

Zal toch even wat zeggen :P. Een vriend van mij had laatst een Radeon 9600XT gekocht, daar zat zon oranje ASUS _ronde_ cdbox bij. Die was echt :9~

[ Voor 23% gewijzigd door UTM op 26-05-2004 12:04 ]

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26

AceRimmer

What a guy...

en voor wie zich afvraagt wat het was: een tombox (www.tombox.com).

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:04
wil je volgende keer eerst even het antwoord op de vraag posten en dan pas roepen dattie dicht kan. Want als er morgen iemand met de zelfde vraag komt vind hij dit topic zonder antwoord, en de rest van de gotters gaat zeuren dat dat in de search wel te vinden is.... dus volgende keer graag eerst ff antwoord plaatsen _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Opperhoof schreef op 26 mei 2004 @ 15:10:
[...]

wil je volgende keer eerst even het antwoord op de vraag posten en dan pas roepen dattie dicht kan. Want als er morgen iemand met de zelfde vraag komt vind hij dit topic zonder antwoord, en de rest van de gotters gaat zeuren dat dat in de search wel te vinden is.... dus volgende keer graag eerst ff antwoord plaatsen _/-\o_
Mijn fout en sorry daarvoor. Ik bedoelde inderdaad de tombox. Deze is handmatig zeg maar. Ondertussen heb ik ook nog deze gevonden van Imation http://www.imation.com.au/products/disc_stakka/index.htm deze is via de pc te besturen. Alleen nogal prijzig.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Een jaar na dato een kick, aangezien ik, door een advertentie in de Computer Totaal, op de disc stakka werdt geattendeerd.

Op de product pagina van imation wordt dit product als "nieuw" geïntroduceert
* De Disc Stakka zal eind maart 2005 leverbaar zijn
maar blijkbaar bestaat 't al even :o

Aangezien ik wel geinteresseerd ben in een efficientere manier van bewaren van CD's en DVD's dan mapjes in een ordner vroeg ik me af of iemand ondertussen al ervaring met dit apparaat heeft opgedaan ?

[edit]
Hmmm, nadere lezing van reviews leert dat je de CD's eruit moet halen om de inhoud te kunnen lezen :|
Wat mij betreft een gemiste kans en dan is 't apparaat erg duur met een prijs van plm. € 150 :/

[ Voor 22% gewijzigd door TheRookie op 18-06-2005 16:35 . Reden: extra info ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11

Sabbi

je denkt aan mij.

TheRookie schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:34:
...[edit]
Hmmm, nadere lezing van reviews leert dat je de CD's eruit moet halen om de inhoud te kunnen lezen :|
Wat mij betreft een gemiste kans en dan is 't apparaat erg duur met een prijs van plm. € 150 :/
En jij verwacht echte jukebox functionaliteit voor 150 euro? Zo'n systeem zal echt wel al snel et tienvoudige gaan kosten... En dan zit je met een rete duur systeem wat over een/twee jaar al niet meer de gangbare nieuwe-dvd formaten kan lezen. Dan liever kleine prijs en zelf even het automatisch uitgeworpen cd-tje in je pc duwen...
Pagina: 1