Toon posts:

winword.exe blijft actief

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Windows XP Pro pc blijft na afsluiten van Word 2003 het proces winword.exe vaak nog actief; soms tot wel 4 verschillende processen. Het gebruikt dan erg veel processortijd. |:(
Het valt wel af te sluiten mbv de taskmanager, maar blijft irritant.
Alle al beschikbare updates van Microsoft zijn al geïnstalleerd.
Iemand een idee?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Office/Word2k3 opnieuw installeren?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw installeren van office / windows en beide heeft niet geholpen

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Installeer je enige add-ons ofzo voor office nadat je een clean windows/office install hebt gedaan?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-08 00:55
Heb je toevallig Outlook 2003 nog openstaan? Deze gebruikt Word als mail editor.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Word horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic nog eventjes verplaatsen.

Verder - kan je ons nog even vertellen (zoals hier ook al gevraagd wordt) wat je zelf al gedaan hebt en dergelijke? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Klinkt misschien heel stom, maar her-installeer je printer drivers eens een keertje..
Waarom :? vraag je je dan af, ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar verhielp
menig blauwe schermen onder XP en Winword.exe sluit nu wel netjes af, zoals
het hoort.. |:(

(De blauwe schermen kwamen ook alleen als ik met Word aan het werken was
dan he :9 )

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-08 08:55
jappo112 schreef op 26 mei 2004 @ 11:21:
Heb je toevallig Outlook 2003 nog openstaan? Deze gebruikt Word als mail editor.
Yup.. ik denk ook dat dit de oorzaak is.
Eerder Outlook versies kunnen dat overigens ook, na een vinkje te hebben gezet ergens.

Verwijderd

UltraSub schreef op 26 mei 2004 @ 11:32:
[...]

Eerder Outlook versies kunnen dat overigens ook, na een vinkje te hebben gezet ergens.
Ik verwacht ook dat dit de fout is, ik heb er zelf ook altijd last van. Ik vind dit een beetje wazige bug van Outlook, aangezien Word meer dan 30 MB geheugen in beslag neemt, maar niets doet :X

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:24

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:35:
[...]

Ik verwacht ook dat dit de fout is, ik heb er zelf ook altijd last van. Ik vind dit een beetje wazige bug van Outlook, aangezien Word meer dan 30 MB geheugen in beslag neemt, maar niets doet :X
Hij laat Word in je geheugen alvast, als je het nodig hebt is het al gestart, versneld het proces van mails kijken en versturen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Ja, idd, nu ik er over nadenk, Outlook gebruikt Word als zijnde mails te schrijven
/ bewerken / noem maar op, alleen je kon een vinkje plaatsen ergens dat hij toch een ingebouwd programma gebruikte IPV word.. :?

Verwijderd

Topicstarter
UltraSub schreef op 26 mei 2004 @ 11:32:
[...]

Hellaas gebruik geen Outlook 2003 noch Express; Eudora, ben ouderwets

Naast herinstallatie van zowel Off2k3 (ook met installatie van alleen word) en herinstallatie van PC. Het is een p4 2600, 512mB intern, 64mB intel onboard, met ServicePack 1 en nagenoeg alle updates voor windows als voor office.
Printer verwijderen had ik nog niet geprobeerd, zal ik eens doen;

Verwijderd

Kan het geen virus zijn?. Een virus die gebruikt maakt van word.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 11:35:
offtopic:
Gebruik dan ook geen Word om mails te typen. Levert IMHO nog veel betere mails op ook :P

Melk: je hebt het over SP1, heb je ook de Office updates geinstalleerd? http://office.microsoft.com/officeupdate/mainCatalog.aspx
[edit= oeps. Ik ben blind :X Ja dus.]

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 26-05-2004 12:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dit komt me heeel bekend voor... dat heb ik dus ook... tevens dat notepad 100% cpu gebruikt :S
ik zal eens me printers de installen want office herinstall heb ik al gedaan
Pagina: 1