Bureaublad software

Pagina: 1
Acties:

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 16:49
Ik zoek een programma dat elke dag een andere foto van een 'geselecteerde' website download en dit vervolgens als bureaublad instelt. Ik wil bijvoorbeeld 'populairste foto van laatste 24 uur' van Airliners.net als achtergrond hebben. Het zou mooi zijn als er elke dag een andere foto om mn computer verschijnt. Ik weet niet of zulk 'gratis' software bestaat.

Ik heb al gezocht op:
- Google
- Downloads.com
- Tweakers search doet het niet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kan redelijk eenvoudig zelf een script bouwen die dit doen. wget (eventueel i.c.m. een regular expression of een simpel filemasker) zou moeten doen wat je wilt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Xaverius
  • Laatst online: 28-08 17:41
Volgens mij is dit ook te regelen met Samurize

Doet wat met CLP, loopt niet meer hard 😢

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 16:49
oja, vergeten te vertellen: ik heb nul verstand van programmeren.

Maar ik ben nog verder gaan zoeken. Ik kwam op dit uit:
http://www.bykeyword.com/...re-10/download-10955.html

Er staan al wat geselecteerde sites in (pic of the day). Ik heb vervolgens Airliners.net toegevoegd. Alleen kan dat programma niet de foto zien op de pagina, omdat elke link naar een foto anders is. En volgensmij kan je dit niet oplossen. Misschien dat iemand wil kijken. Tevens loopt dit programma veel vast bij het downloaden van een pic.

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Rogier V schreef op 26 mei 2004 @ 12:21:

Maar ik ben nog verder gaan zoeken. Ik kwam op dit uit:
http://www.bykeyword.com/...re-10/download-10955.html

Er staan al wat geselecteerde sites in (pic of the day). Ik heb vervolgens Airliners.net toegevoegd. Alleen kan dat programma niet de foto zien op de pagina, omdat elke link naar een foto anders is. En volgensmij kan je dit niet oplossen. Misschien dat iemand wil kijken. Tevens loopt dit programma veel vast bij het downloaden van een pic.
Is het niet gewoon beter om een hoop achtergronden te downloaden en deze in een map te plaatsen, en dan vervolgens via gratis software de achtergronden te laten wisselen?

Mijn V&A

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Rogier V schreef op 26 mei 2004 @ 12:21:
Voor een Tweaker reden genoeg om het te leren >:)

Maar voor wget heb je geen programmeerervarng nodig. Bekijk gewoon eens de handleiding en probeer het eens.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1