Toon posts:

Commentaar op nummer plz :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in MadTracker (rulez!) een liedje gemaakt, het is een remix van een nummer van een vriend van me (ernie).
Graag commentaar :) (en dus geen argumentloos afzeiken pliez, ik wil er wat van kunnen leren)

home.wanadoo.nl/aiwarez/Bitplane%20-%20Ernie%20Getz%20-%20The%20Beginning%20remix.mp3

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ben hem nu aan het luisteren :). Het stereo effect, het swappen van de kanalen is iets overkill, je wordt er een beetje duizelig van :). Verder zou ik een iets duidelijkere beat voor het ritme wel waarderen, dat maakt het wat dansbaarder. De toet erdoorheen, die begint net iets na twee minuten, mag van mij wel achterwege blijven, hij klinkt namelijk een beetje vals.
De lage tonen klinken wel lekker op zich, heeft wel iets. Beetje hard misschien. Ik vind het wel een aardig nummer.

Jag

Verwijderd

Redelijk nummer

de percussie en de vocals zijn goed.
de bassen,lagetonen en sampels zijn een beetje saai en hebben een te kaal geluid.

Verwijderd

Topicstarter
Keej, tnx :)
Hier kan ik wat mee :)

Verwijderd

Ik kan geen MP3'tjes DL'en, dus rename 'em effe.:)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Kip, was dat nou voor vage beveiliging dan?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

De proxy op kantoor hier...:(

Verwijderd

zit wel een lekker basje in moet ik zeggen :)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik vind het opzich wel iets hebben, alleen gaat het een beetje eentoning worden na lang luisteren, en idd. wat JAG zegt die TOET TOET, maar het een beetje cheapo, mag ook wel wat minder gedistorte bass in, die is iets too much, maar je bent op de goede weg ! ga gewoon lekker door, wordt toch steeds beter.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:27
De bass van 0:32 minuut tot 0:55 minuut mag dieper en met meer galm. Dat zou (mijn smaak) beter bij de rest van het nummer passen. Best wel lekker nummer.
Pagina: 1