Toon posts:

Password login website

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor een kennis van mij wil ik een site maken waar de bezoekers zich eerst aan moeten melden en zich in moeten loggen voordat ze in het member gedeelte kunnen komen....
Heeft iemand hier ideeen voor en het liefst een bestaand script dat ik dan aan kan passen?

alvast bedankt,
Grtz Dzjonnie

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

TeeDee

CQB 241

0) lees de faq eens? Tweakers groeten elkaar niet
1) lijkt me een beetje scriptrequest
2) wat heb je zelf al geprobeerd?
3) wat voor "taal" : asp, php, .net etc. etc.?
4) op hotscripts.com is wel het e.e.a. te vinden
5) als je met apache / linux aan de slag gaat, zou je het kunnen doen met .htpasswd
6) iis/asp zou je het met authentication in je iismanager kunnen doen.
7) etc. etc. etc.

offtopic:
@Trebel > helaasch is de zoek functie nog "kapoet" :)

[ Voor 19% gewijzigd door TeeDee op 26-05-2004 10:36 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

[overbodig geworden door bovenstaande post]

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 10:35 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi Dzjonnie, en welkom op GoT :)

Dit is niet echt de manier waarop we topics starten hier op GoT. Om een en ander aan nieuwe users duidelijk te maken hebben we een hele collecties FAQs geschreven, met name Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Daarnaast heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) z'n eigen toevoegingen daarop voor lokale dingen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal de vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Zo geef je bijvoorbeeld niet aan in welke taal je de website maakt; oplossingen voor PHP zullen niet gaan werken in ASP en omgekeerd. Verder zal je duidelijker moeten zijn; in sommige gevallen moet je een complex inlogsysteem hebben, in ee ander geval is Basic Authentication icm NTFS-rechten voldoende.

Verder kennen we in Programming & Webscripting ook nog een aantal regels om het voor iedereen leuk te houden; het vragen om complete code is dan ook niet gewenst. Hier zijn sites als www.hotscripts.com en via www.google.com vele malen beter in. :)

Wil je zelf aan de slag gaan en kom je problemen tegen, dan kan je hier een topic openen. Ik denk alleen dat je met behulp van Google wel enige bruikbare tutorials tegen komt en het probleem ook zelf op kan lossen.

Dit topic gaat om deze redenen in ieder geval dicht.

[ Voor 107% gewijzigd door gorgi_19 op 26-05-2004 10:41 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.