Toon posts:

Benchmark Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes,

Heb een probleem met de benchmark voor FFXI. Ik draaide deze een paar dagen geleden zonder problemen net nadat ik wat extra geheugen en een nieuwe videokaart in mijn oude PC had gedaan. Omdat ik een grote opruiming wilde houden heb ik de PC geformatteerd en weer alles netjes geinstalleerd inclusief de nodige drivers voor mijn videokaart. In de hoop dat mijn 'schone' windows XP de benchmark nu zou verbeteren gebeurde er echter iets vreemds. De benchmark kan in lage resolutie en in hoge resolutie draaien als ik hem in lage resolutie draai dan sluit hij halverwege het filmpje van de benchmark af, draai ik hem echter in hoge resolutie dan kan ik hem gewoon helemaal afdraaien en sluit hij pas na het einde af. Enige suggesties waarom hij zo'n moeite heeft met de lage resolutie, die zou het toch beter moeten doen?

Mijn setup is:
P3 900
384 S-DRAM 133Mhz (1x 128 en 1x256)
MoBo Apollo 133 (kan Pro zijn weet ik niet meer)
Sapphire Radeon 9200SE Atlantis 128mb

Any help is appreciated,thnx

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Welke drivers gebruik je voor je videokaart? Als ik de standaarddrivers van de CD gebruik kan ik ook geen benchmark tools draaien.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de drivers van de CD inderdaad, welke kan ik het beste installeren dan? Die van Sapphire of ATI? Of nog iets anders?

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 21:29
Als je videokaart maar een beetje up-to-date is loopt het vrij goed, Je processor is geen snelheidsduivel maar het moet te spelen zijn. FF11 hangt meer af van je videokaart en je internetverbinding dan van je processor. Hier thuis werkte hij overigens niet goed op een geforce mx2, wel op een radeon 9100 (vrij goed), radeon9800pro(zeer goed). Vooral tijdens spells en met meerdere mensen/beesten of in een stad heeft je videokaart het zwaar kreeg ik het idee.
Ok en nu ontopic waarom hij problemen geeft met de lage resolutie, geen idee... Ik zal eens aan mijn broertje vragen of er een mogelijkheid is om in de hele versie de resolutie te verlagen oid.
Je kunt beter de drivers van ati gebruiken, die zijn meer uptodate dan die van cd

[ Voor 6% gewijzigd door Gody op 26-05-2004 10:40 ]

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
In het FFXI topic in de spielerij heb ik gelezen dat meer mensen vreemde dingen hadden met lage reso in die benchmark. Dat mensen veel hogere scores haalden zodra ze het met hogere resoluties testte dan met lagere.
Volgens mij is dit een fout in de benchmark zelf, ik heb geen problemen gehoord over in lage reso spelen in het spel zelf iig.