Toon posts:

[isa] sp2 released

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk is sp2 uit...

Een hoop bugfixes voor zowel firewall als proxy service

http://www.microsoft.com/isaserver/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 10:13 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

In een topic op GoT is het wel de bedoeling dat je een discussie gaat voeren over het nieuwe pakket, niet enkel een mededeling doet dat je hem aan het downloaden bent ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:35
Tja, in een topic op Got moet je ook een degelijke startpost hebben. Da's hier nie echt het geval.
Het zal ook wel in de meuktracker komen dat sp2 uit is, en waarschijnlijk zal daar meer info staan dan hier...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me dat je 'm dan toch eerst moet installeren wil je er wat over kunnen zeggen ;)

* alt-92 zet 'm vanavond op een testbak en gaat eens proberen, wellicht kan ik dan één klant weer een beetje blijer maken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou de topicstarter zijn startpost even uit willen breiden met wat nuttige informatie? Mededelingen zoals deze kunnen anders gewoon in de meuktracker worden geplaatst :) Uiteraard is een discussie nuttig en leuk; maar die wek je niet op met een dergelijke startpost..

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
2 klikjes verder en je krijgt een mooie bugfix lijst.
verder is het geen discussie alleen maar een melding aangezien ms geen bericht eruit heeft gegooid dat sp2 voor isa uit is...

gooi hem maar op slot ofzo. i dont care...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 11:03 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mooi.. zoals ik al zei.. meldingen kunnen in de Meuktracker :) Mocht iemand zich nog genoodzaakt voelen om een discussie op te starten nodig ik hem/haar van harte uit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.