Toon posts:

Micro Intell (P4) Moederbord met ACR slot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Na het internet al verscheidenen manieren te hebben geraadpleegd heb ik nu echt me handen in het haar. Ik ben voor een klant op zoek naar een Micro moederbord voor een intel P4 met een ACR slot. Die persoon het namelijk verkeerde geheugen op zijn moederbord gepropt (en ja dat is gaan smelten). Maar heeft iemand perongeluk een idee? Want meestal zijn het namelijk geen micro bordjes .. :r

Alvast bedankt.

p.s. Het mag ook een AMD zijn 8)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Waarom moet het dan ACR zijn? Voor een modem ofzo?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Het ACR slot heeft een modem met firewire kaart derop, en verder maakt het ook nog eens deel uit van een ConnectX aan de voorkant van de computer .. het is zo'n medion apparaatje :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 11:07 ]

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je bedoeld iets als dit?
Dit bord is best oud, en ik weet niet waar je het kan krijgen, hij heeft ook geen AGP slot.

http://www.nix.ru/autocat...h/MBChaint7AIVL_8899.html

Verwijderd

Topicstarter
Ja zoiets .. alleen dan veel nieuwer het spul wat er nu namelijk in zit is een Pentium 4 2,0 en 512 mb PC2700. Maar ik kan me vergissen maar volgens mij bestaan zulk soort moederbordjes niet meer ????

Thanks

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 12:28:
Ja zoiets .. alleen dan veel nieuwer het spul wat er nu namelijk in zit is een Pentium 4 2,0 en 512 mb PC2700. Maar ik kan me vergissen maar volgens mij bestaan zulk soort moederbordjes niet meer ????

Thanks
DIe bordjes worden speciaal voor Medion gemaakt door MSI, deze zal je nooit gewoon in de winkel tegen komen. Ik denk dat je pech hebt, ik kan geen nieuwere vinden voor een pentium 4 of amd...

Verwijderd

/laatmaar

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
????? die hierboven begrijp ik niet echt.

Maar goed het gaat hier dus om een MSI 6513 moederbord

Verwijderd

Klopt die worden specifiek door Medion gemaakt. Me Pa heeft het MSI 6701 mobo en daar zit het ook wel op, maar ben deze echter nergens anders met dit slot tegengekomen :)

edit: typo's fixed ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 13:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:15:
????? die hierboven begrijp ik niet echt.

Maar goed het gaat hier dus om een MSI 6513 moederbord
ik had hem geëdit omdat er onzin stond. ging over het feit dat die medion combo-PCI-kaarten niet werken in een gewoon PCI slot, maar had eroverheen gelezen dat het om een ACR slot ging :)
Pagina: 1