Kijkend glas

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Het is absoluut niet mijn gewoonte om hier een topic over een moderatie die ik zelf krijg te openen, maar dit begrijp ik niet goed

in http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1042674 geef ik een mening weer waarbij ik het nut van dergelijke technologie in twijfel trek, dat ik daarbij de zaak misschien maar van één kant bekijk klopt misschien wel, van mijn kant namelijk, maar die 0 score zou me nog niet zo dwars zitten mocht dit er niet zijn:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1042705

Iets in twijfel trekken mag niet maar iets verdedigen en nog vlug eventjes op de man ipv op de bal spelen wel? En ik werk overigens met een radeon 9100 en het meest heavy spel dat ik speel is patience

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een +1 zou zeker terecht zijn, en ik ben geneigd voor je post eerder aan een +2 te denken, maar ik denk wel dat de vervolgpost van cavey ook wel een +3 verdiend en wmb hoger mag komen dan jouw beginreactie

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
RM-rf schreef op 26 mei 2004 @ 10:07:
maar ik denk wel dat de vervolgpost van cavey ook wel een +3 verdiend en wmb hoger mag komen dan jouw beginreactie
daar kan ik niks tegenin brengen, alleen de lengte maakt duidelijk dat er wel inhoud inzit en over nagedacht is, alleen vond ik de verhouding nogal scheef ten opzichte van andere posts (waaronder de mijne)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wmb is het niet handig om iets af te schieten op basis van "ik kan niets bedenken" (ík namelijk wel :P) maar advocaat-van-de-duivel-posts hebben bij mij een streepje voor, op +0 hoort je post wmb dan ook niet. Wel grappig dat cavey klaagt over het feit dat je op +3 staat; beter kan niet worden aangetoond dat discussie over moderaties niet op de FP thuishoort :)

Beide posts horen denk ik rond de +2 thuis: de discussie is zinvol, maar de argumentatie is in beide gevallen tamelijk speculatief. Mbt de post van cavey zijn de opmerking over de moderatie van jouw post én de laatste alinea de showstoppers (hoewel hij niet degene is die over 'ranzig' begint, is hij wel degene die ad hominem uit de hoek komt), daarmee devalueert hij z'n post; maar omwille van de legitieme argumenten elders (een tweede monitor is hiermee niet vergelijkbaar, neuromancer geeft een mooi voorbeeld) moet 'ie denk ik zeker wel zichtbaar blijven. Een +3 vind ik voor hem iig te hoog, gegeven de genoemde stijlfouten.

Ik zou aan beide posts een +2 hangen en heb zojuist te dien einde twee modpuntjes ingezet - alhoewel respectievelijk 17 en 13 modders mij voorgingen, dus het effect is niet heel zichtbaar :)
Robbedoeske schreef op 26 mei 2004 @ 11:02:
alleen de lengte maakt duidelijk dat er wel inhoud inzit en over nagedacht is
Over de verhouding - toen het nog +0 om +3 was, tenminste :D - ben ik het met je eens, maar als ik posts ergens *niet* op beoordeel is het lengte. Vergelijk jouw post ook maar even met die van neuromancer ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.