[ATi] Games worden geminimaliseerd

Pagina: 1
Acties:

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Probleem:

Zodra ik in een spel zit, heb ik na een tijd (kan 5 minuten zijn kan ook pas na een half uur) dat mijn game geminimaliseerd word naar de taakbalk en ik dus weer in windows zit.
Dit gebeurd bij alle spellen die ik probeer (CS, Ut2k4, BF-V, Manhunt en meer).
Soms heb ik ook dat hij gewoon 2 keer meteen achter elkaar naar desktop crashed met de game in mn taakbalk.
Ik kan overigens wel gewoon verder spelen zodra ik de game weer aanklik in mn taakbalk.

Specs:
Mn specs staan in mn sig, overige info over systeem:
Windows XP Prof met SP1
Laatste Omega drivers
Viaa 4-1 drivers geinstalleerd.

Oplossingen?
Ik heb dit probleem voor het eerst gehad met de Catalyst 4.1 drivers, ik heb hierna gedowngrade naar de 3.7, maar dit leverde niks op.
Nu zit ik op de laatste Omega drivers, maar nog steeds geen veranderingen.
Drivercleaner gebruikt en weer de nieuwste Omega & de Cat 3.7 geprobeerd, zelfde probleem.
Voeding geeft stabiele waardes aan gewoon en temps zijn allemaal onder de 50 stressed. Case open gehad en grote ventilator erop had ook geen nut dus ik denk niet dat het een warmte probleem is.
Iemand nog suggesties?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je misschien een programma (spyware oid) op de achtergrond draaien wat na enige tijd de focus op zich neemt?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Nieroth
Nee, zou idd wel logisch zijn, maar ook als ik alle overbodige processen kill blijft het probleem nog :(
En PC scan ik 1 keer per week met ad-aware (na update) en spybot erna.

[ Voor 26% gewijzigd door Nieroth op 26-05-2004 09:57 ]

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 04:53

HellBeast

Oh My GoT!

druk je niet per ongeluk een bepaalde toetsencombi in die je terugzet naar je desktop? zoals Alt-Tab ofzoiets

Beauty is in the eye of the beerholder

• Nieroth
Kort antwoord: Nee :+

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

Kortsluiting in je toetsenbord ? :)

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Of heb je misschien een Logitech toetsenbord met extra functies op de standaard functie-toetsen. Als je F-Lock vergeet aan te zetten kan dat ook heel lastig zijn.

• Nieroth
Nee ik heb gewoon een standaard toetsenbord zonder zooi derop.

Verwijderd

Trillian toevallig? Als iemand dan namelijk tegen je gaat praten en je staat niet op away, steelt dat ook focus.

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-08 10:32

MasterFreak

Zeker weten!

Het is waarschijnlijk wel een programma dat de focus op zich neemt na een tijdje. Je zou eens kunnen proberen om alle onnodige programmas in je systray af te sluiten. Zonodig onder taakbeheer > processen een aantal processen beeindigen waarvan je weet dat je ze even niet nodig hebt. Probeer nu eens weer te gamen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door MasterFreak op 26-05-2004 14:30 ]

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

je hebt toch speciaal voor dit soort doelen het programmatje enditall?
Is dat niet een optie?

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Pagina: 1