Toon posts:

[XP] Snelle afhandeling van een programma crash*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een lange tijd geleden (ik geloof nog in het windows NT tijdperk) had ik een mannier om er voor te zorgen dat mijn windows niet gelijk 'vast sloeg' als een programma crashde. Ik kan er nu alleen niet meer op komen hoe ;-). Ik geloof dat het een windows setting was... een tweak of standaard setting... geen idee meer.

Maar ik weet wel dat ik het weer nodig heb! Iemand hier die snapt/weet waar ik het over heb?

Voor de duidelijkheid: het gaat om een snelle afhandeling van een crash. Dus als ik bijvoorbeeld in dit super zware beta software paket bezig ben en het een crash krijgt dat dan niet gelijk mijn windows XP een hele handel crach info in een log gaat zitten schrijven of zelfs een memory dump gaat maken. Gewoon sluiten en memory vrijgeven... zoda'k snel weer door kan...

Bijvoorbaat bedankt

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 08:38 . Reden: uuh kan de topic niet editen.. is ook denk ik niet echt 'XP specific' ]

Verwijderd

dat is windows NT per definitie: als een programma crasht werkt het OS gewoon door :)
meestal dan tenminste

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 08:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ja... uuh.. nou natuurlijk niet helemaal waar... sommige crashes zijn zo 'zwaar' dat het zelfs je windows XP voor een minuut plat kan leggen.

Nu weet ik niet meer hoe of wat... misschien een tweak tool... maar in de huidige tweak ui en powertools kan ik het niet vinden. Of misschien was het met een crash protector (norton/mcafee defender/protector/first-aid). Of gewoon ergens in windows of een registery setting.

Wat ik wel weet is dat na die crashes die ik nu heb dat o.a. mijn harde schijf als een gek te keer gaat... da's echt niet nodig... welk OS dan ook.

CRASH & FORGET is what i want...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel even aan zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier voortaan ook zelf even op te letten :)

start -> run -> DrWtsn32 2 -> alles uitzetten zou voldoende moeten zijn.