Toon posts:

'krijten' op duron wordt ik een beetje zat :(

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen , sinds ik mijn duron heb , al een heel tijdje heb ik al 3 keer opnieuw moeten 'krijten'op de l1 multiplier pinnen ,
omdat de processor na een tijdje niet meer wilde meebooten : je zet het systeem aan en er gebeurt niks ! meteen na opnieuw nauwkeurig kleuren is het probleem uit de wereld, maar ik zoek iets permanent(ers.

waarmee kan ik die bruggen nou het beste inkleuren zodat de verbinding ook daarwerkelijk blijft :?

iets van geleidende lijm of zo :? of is er een nog betere oplossing ? en niet onbelangrijk zet er ook even bij waar je iets kan kopen en hoeveel het +- kost als je post.

BVD :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
ff een draadje er tussen solderen?
zilverlijm ofzo is er ook. weet niet precies hoe die shit heet.

Verwijderd

moet je ff bij halfords o.i.d vragen naar van die meuk om achterruit-verwarmings-draadjes van auto's mee te repareren, dat spul smeert makkelijk en geleidt als een tiet :9

Verwijderd

ehhhe, en ik maar die multimeter bij me vriendin proberen.....

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik geloof dat dat "Electro Kit" heet van Bison. Kost zo'n 40 piek voor een klein tubetje. Wordt o.a. gebruikt om achterruitverwarming mee repareren.

Verwijderd

Hoe lang heb je je duron als ik vragen mag. Heb de mijne ook sinds 2 weken gepotlood, ben wel benieuwd hoelang dat blijft zitten (ik hoor genoeg mensen die het al een halfjaar hebben zitten zonder problemen)

Verwijderd

Die van ons is door Eynstein geunlocked met volgens mij zilverlijm. Tot nu toe werkt het perfect ;)

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ik heb ook gekrijt maar en draai nu op 700@927 Mhz, het draait perfect alleen moet ik niet opnieuw opstarten dan gaat het mis dan wil ie niet meer :(

Moet ik dus de jumper op het moederbord omzetten om de bios te resetten :(

kan ik weer van voor af aan :'(

Ik dacht dat het met de kou heeft te maken, zou dat kunnen?
Het is namelijk s'ochtends behoorlijk brrrrrrrrr... op mijn kamer :7

mijn potlood streepjes zitten nu 2 weken en ik denk dat dat wel goed blijft zitten!

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:07

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik heb al 3 maanden een Duron 600, die unlocked is met een potloodstreepje, maar doet het nog steeds prima.... Chemisch gezien zou er vrijwel niets kunnen gebeuren met die potloodstreepjes.

Hier staat tekst

• HaaZ
  • Laatst online: 12:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op donderdag 21 december 2000 09:13 schreef Loque het volgende:
het draait perfect alleen moet ik niet opnieuw opstarten dan gaat het mis dan wil ie niet meer :(

Moet ik dus de jumper op het moederbord omzetten om de bios te resetten :(

kan ik weer van voor af aan :'(
helpt het niet wanneer je de 'insert' knop indrukt bij het aanzetten van de computer?
Bij mij gaat ie dan weer op de standaardwaarde staan na een te ver overgeklokte pc :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Of..... je zet je PC gewoon niet uit en laat 24/7 }:O draaien. :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Mijn gekleurde Duron draait nu ook 3maanden aan een stuk (700@998) en doet het nog steeds..

Pvouput live

• Digicore
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

mijn duron (650@900) draait al 2 maanden overgeclocked en nog nooit moeten herkrijten...

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb hem eergister ingekleurt met een potloodpen met stift 2B erin..

werkt perfect..je moet misschien een paar keer overdoen en een bietjuh gummen.
maar in het totaal ben ik voor 200Mhz maar liefst f2,50 kwijt..das geen geld toch:):)

McFraGG de gekste !!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:39
Duur potlood :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Nee, het zal wel een potlood en een gum zijn.

Verwijderd

Ik heb mij duron 700 @ 998 al 2 maanden en heb nog nooit opnieuw hoeven krijten...:)

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mijn Duron™ draait ook lekker op 998 mhz (afgerond 1000mhz) :9

No problemo!

• EMP
  • Laatst online: 26-08 15:44

EMP

Krulloos!

Ik wil de boel ook unlocken en gaan krijten enzo, maar ik kan niet goed vinden waar ik nou wel de streepjes moet gaan zetten. Ik heb de enorme tabellen op www.tomshardware.com uitgeprint en naast mijn goedkoop-on gehouden maar ik wordt er nou niet echt wijs uit. Eigenlijk wordt ik er echt niet wijs uit. Het enige wat ik wil proberen (doen dus) is mijn vermenigvuldiger op 8x zetten (is genoeg, doe ik het voor, alleen standaard coolermaster en geen zin om een nieuwe fan te kopen), maar zijn er nou geen duidelijkere schema's van te vinden?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Hoe krijgen jullie die Duron 700 zo hoog

Ik kom niet hoger als 927 (103*9)

Maar dan moet ik mijn pc niet uitzetten of herstarten. (anders start hij niet meer op)

mijn voltage gaat maar tot 1,8

(MSI K7TPro2)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:22

MaxxMark

HT is Tof!

Op donderdag 21 december 2000 15:29 schreef Loque het volgende:
Hoe krijgen jullie die Duron 700 zo hoog

Ik kom niet hoger als 927 (103*9)

Maar dan moet ik mijn pc niet uitzetten of herstarten. (anders start hij niet meer op)

mijn voltage gaat maar tot 1,8

(MSI K7TPro2)
Bij mij wil mn multiplier niet hoger dan 8.5 :( betekend dat ik waarschijnlijk ergens niet goed gekrijg heb! als ik 9x doe zegt ie bij et opstarten 7.... 9.5 = 7.5 enz.. erg vervelend!

dus ik zit nu op 8.5x106 = ~900

maar heb nog niet hoeven herkrijten :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik loop nu ook al 3 maanden met een Duron750@954 en heb nog nergens last van gehad, heb hem al hoger gehad, alleen dan krijg ik blauw scherm, binnenkort waterkoeling erop bouwen en dan verder kijken:)
MSI K7TPRO2, AMD DURON750@954, PC133 256MB ECC, Geforce2MX tv-out, Plexwriter12/10/32m en 40 speed Plextor lezer, 2 x 30GB 7200 WD Caviar, Design Big Tower>:)

• E-Rick
  • Laatst online: 25-08 23:21

E-Rick

I love it :7

in plaats van potlood kan je ook geleidende inkt gebruiken. dit is dus zeker permanent.
kijk eens op: http://epoxies.com/tech/40-3920.htm
of zoek er gewoon naar op internet
is vast wel ergens te bestellen

Choose life

• E-Rick
  • Laatst online: 25-08 23:21

E-Rick

I love it :7

tip: smeer het met de punt van een naald erop
dunner kan niet :)

Choose life

Verwijderd

dan nog maar een keer goed koeler veel volt zeg maar en dan net al mij je duron 800 naar 1184 knallen 11.5x103

Verwijderd

Topicstarter
weet niet hoe lang ik de duron dus al heb maar was een van de eersten dus denk 3 maanden of ruimer had hem in augustus ergens.

en inderdaad de eerste 2 maanden of zo iets ging goed , later bootte hij niet meer , ik opnieuw kleuren ( 5x later ) deed ie het weer , nu was het weer , comp aan , eerst resetten en dan bootte de comp pas , nu weer gekrijt en doet het nu weer prima , dus wil gewoon die verbinding dicht hebben zeg maar

Verwijderd

BISON ELECTROKIT

bijna wel bij elke ijzerwarenboer wel te koop

werkt echt relax
Pagina: 1