Onderwerp van gesprek - Xcode

Pagina: 1
Acties:

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Wie gebruikt het, waarvoor? Integratie met andere compilers/talen/libraries dan de standaard Apple-smaken, distributed compiling ,cross platform development... genoeg om over te praten.

Xcode is inmiddels alweer bij versie 1.2 aangekomen. Omdat het zo laat is zal ik onderaan alleen nog even de release-notes van 1.2 (gedeeltelijk).

Hmm toch maar geen release notes, blijft wat lang.

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik ben bezig een applicatie te schrijven vergelijkbaar met Utopia Angel, voor het spel Utopia (http://games.swirve.com/utopia)

Het programma schrijf ik in Objective-C. Het zag er een tijdje geleden ongeveer zo (http://members.chello.nl/w.scheurs/UtopiaCalc.jpg) uit, maar ik ben inmiddels al weer wat verder met de applicatie.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 11:34

chem

Reist de wereld rond

xCode, Cocoa en Carbon worden bij P&W eigenlijk nooit besproken.

Ik heb het idee dat er in nederland weinig wordt gedaan mbt programmeren voor de Mac; ook macosx.nl en andere sites zijn de programmeer-fora angstwekkend leeg, en volgens mij gaat iedereen naar usenet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Okee, even over een andere boeg,

Hoe krijg ik xCode tools geuninstalleerd?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
MahRain schreef op 26 mei 2004 @ 17:12:
Hoe krijg ik xCode tools geuninstalleerd?
Er is een script : /Developer/Tools/uninstall-devtools.pl, waarvan ik niet zou weten of het (volledig) werkt, maar je kunt het bekijken&proberen. Uitvoeren icm sudo.

[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 28-05-2004 21:45 ]