Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Multiple quote en Copy box bij e-mail

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
* Atlas had weer 1 nieuw idee en 1 idee waarvan ik niet snap dat het mailbot gevoelig is :)

Ten eerste: Is het mogelijk (en handig :P) om onder elke user een vinkje te plaatsen en als je dan op een quote drukt dat je dan al die mensen dus quote tegelijkertijd. Dit scheelt veel moeite en veel copy/paste werk. Of het technisch heel erg moeilijk is weet ik iet maar het is gewoon een idee :Y)

Ten tweede. Dit heb ik al eeens aangekaart, maar werd toen 'afgewinpeld' met dat het erg spam gevoelig zou zijn. Mijn idee was om bij het MSN adres en e-mail adres een "Copy to clipboard" button erachter kotm zodat je makkelijk een mailtje kan sturen :)
Als je bijvoorbeel dhet gedeelte voor de @ in 1 kolom opslaat en de rest in een andere en die dan door een JS script laat samen voegen, dan is het toch niet traceerbaar voor spambots? Of denk ik verkeerd :)

Het verhaal van een meedenkende tweaker :Y)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32
Als je in je prefs aangeeft dat je in het reactiescherm de posts zichtbaar wil hebben kun je deze ook m.b.v. javascript in je reactie krijgen als quote.

Het probleem van de spambots is meer dat een GoTTer (je moet ingelogd zijn om profiles te kunnen bekijken) deze adressen dan geautomatiseerd kan opvragen.

Hij/zij kan dan ook zonder problemen kolom A bij B optellen :)

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 13:37

glashio

C64 > AMIGA > PC

nescafe schreef op 25 mei 2004 @ 23:38:
Hij/zij kan dan ook zonder problemen kolom A bij B optellen :)
Zal de SPAMBOT ook DES in JavaScript kunnen crack'en ? :X
* glashio draaft door.... en denkt aan nog meer nutteloze kb's per pageview

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32
glashio schreef op 26 mei 2004 @ 02:25:
[...]
Zal de SPAMBOT ook DES in JavaScript kunnen crack'en ? :X
* glashio draaft door.... en denkt aan nog meer nutteloze kb's per pageview
Welke (two-way) encryptie je ook kiest, de wens is dat het e-mailadres ongeëncrypt in je clipboard komt te staan.

Voor een tweaker met tijd over is het een peuleschilletje om dit script zodanig te verbouwen dat het e-mailadres niet in de clipboard komt maar in een eigengemaakt php-scrippie stopt dat het in een db plaatst.

Maak volgens een redirect naar /forum/myreact/($id+1) en... je hebt ze.

Nogmaals: je hoeft niet bang te zijn voor spambots die zoeken op (.*)@(.*).(.{2,4}) (ofzo), omdat je toch eerst ingelogd moet zijn om de profielen te kunnen bekijken.

offtopic:
misschien wel een keer handig om m'n e-mailadres uit de ICQ-database te halen? :p

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het multiquote is op zich wel een interessant idee; maar je zou toch ook gebruik kunnen maken van de functionaliteit om bij het post-reply scherm de laatste berichten weer te geven om hier gebruik van te maken?

Anders is het misschien bruikbaar om gebruik te maken van dezelfde functionaliteit als de huidige 'enableSplitIds' functie voor een dynamische multiquote feature :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ja, laten we tijd gaan steken in een cross-browser DES implementatie in JS... voor een EMAILADRES!!!!

Ik dacht het niet.

Quoten kan via de berichten-bij-reply pagina ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.