Waar op te letten na aankoop nieuwe digi?

Pagina: 1
Acties:

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 13:05
Hey, aangezien ik naar alle waarschijnlijkheid morgen een nieuwe camera ga kopen lijkt me wel handig deze eerst op fabrieks-foutjes te controleren, hot of dead pixels bijvoorbeeld. Hoe test je zoiets het beste?

Zijn er verder nog dingen om op te letten? Zodat ik niet na een aantal maanden per ongeluk ergens achterkom, iets dat ik eerder over het hoofd zag?

Alvast bedankt :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy Kijk eens onder het kopje koopadviezen.

[ Voor 26% gewijzigd door sdomburg op 25-05-2004 23:43 ]

• Johnvh
Ik kan er natuurlijk helemaal overheen kijken, maar ik kan dergelijke info toch niet vinden in de FAQ hoor :|

• sdomburg
Johnvh schreef op 25 mei 2004 @ 23:40:
Ik kan er natuurlijk helemaal overheen kijken, maar ik kan dergelijke info toch niet vinden in de FAQ hoor :|
Er staan wél koopadviezen in. Zoek dus daar de functies de je cam moet gaan hebben op; weet van tevoren wat je koopt.

Over fabricagefouten en andere gebreken kan ik kort zijn; daar kom je vanzelf wel achter, en dan heb je garantie :)

• Johnvh
ok sdomburg :)

Maar ik doelde eigenlijk te zeggen waar ik moet letten nadat ik de camera dus al gekocht heb, om te testen of de camera direct na de aankoop een foutje bevat.

Dat ik er zelf achter kom? Dat kan idd best, maar ik heb het dus al meegemaakt dat je er gewoon erg laat achter komt.
Natuurlijk kun je dan terugvallen op de garantie, maar je moet het wel weten ;)

• sdomburg
Johnvh schreef op 25 mei 2004 @ 23:53:
ok sdomburg :)

Maar ik doelde eigenlijk te zeggen waar ik moet letten nadat ik de camera dus al gekocht heb, om te testen of de camera direct na de aankoop een foutje bevat.

Dat ik er zelf achter kom? Dat kan idd best, maar ik heb het dus al meegemaakt dat je er gewoon erg laat achter komt.
Natuurlijk kun je dan terugvallen op de garantie, maar je moet het wel weten ;)
Als je het niet weet heb je er toch ook geen last van? ;)
Pagina: 1