[Keyboard] Meerdere toetsen tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met mijn MS Multimedia keyboard, de toetsen S en X en pijltje LINKS tegelijk indruk, komt er een piepje uit de kast. Met sommige andere toestencombinaties niet. Is hier een tooltje voor ofzo om dit te verhelpen?

En jah, heb zelf ook al gezocht. Maar in de search staan alleen maar van die halve antwoorden. Google had ook niet veel nut. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit heeft te maken met de buffer die in je keyboard zit, is bij sommige bordjes wat groter dan bij andere. Is verder ook niets aan te doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schakel Typematic Rate in je Bios eens in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

het toetsenbord is veelal een matrix van schakelaars die bijv. per rij wordt uitgelezen.
afhankelijk van hoe dat precies is opgebouwd is het mogelijk dat bij een bepaalde combinatie er niet juist kan worden vastgesteld of er een of meerdere toetsen zijn ingedrukt -> piepje.
misschien staat op http://computer.howstuffworks.com/ meer

[ Voor 11% gewijzigd door PipoDeClown op 26-05-2004 06:55 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS A7V333 moederbord. In het BIOS staan wel de volgende instellingen, welke te wijzigen zijn:

Keyboard Auto-Repeat Rate:
6/Sec
8/Sec
10/Sec
12/Sec --> Standaard ingesteld
15/Sec
20/Sec
24/Sec
30/Sec

Keyboard Auto-Repeat Delay:
1/4Sec --> Standaard ingesteld
1/2Sec
3/4Sec
1Sec

Waarschijnlijk moet ik daar een andere optie neezetten? :?