DTM2 installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-01 16:58
Omdat de zoekfunctie van GOT niet werkt, hier maar ff m'n vraag.

Allereerst moet ik zeggen dat ik gezocht heb via de zoekfunctie, maar om 1 of andere vage reden blijft dat ding aangeven dat er 0 topics gerelateerd zijn aan DTM2.

Na het opnieuw installeren van DTM2 met de originele, gekochte DVD, vertikt ie 't om 't spel op te starten. Blijft maar vragen naar original DVD key. Na het intypen van dat ding, en 't checken, vraagt ie 't gewoon opnieuw. M.a.w. Ik heb hier nu een spel van € 50 waar ik niets aan heb.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.???

Na de 1e installatie werkte het spel perfect. Vervolgens tijdje gespeeld. Daarna gedeinstalleerd en nu na installeren doet ie het niet meer.

Zal toch niet zo zijn, dat je tegenwoordig, wil je een game meerdere keren willen spelen, je elke keer een nieuwe dvd moet kopen. Wordt dan wel een erg duur geintje.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

In de search geen hoofdletters gebruiken :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• thorretje
dan is er nog geen enkel topic over installatie problemen met dtm2, behalve de mijne dan.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 15:48
komen er toevallig wat B en 8 in de code voor? daar schijnt nogal wel eens wat fout meej tegaan.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• thorretje
Heb disc-key nu ontvangen van CodeMasters. tnx guys :)

't bleek zo te zijn dat de disc-key NIET in m'n dvdbox zat. Dan wordt het ook lastig de juiste code in te voeren.

Nu is het zo dat de code's op de dvd zelf bij Codemasters in 't systeem zijn terug te vinden en adhv die code heb ik nu de juiste disc-key ontvangen van Codemasters en kan ik weer gamen..

me happy

[ Voor 81% gewijzigd door thorretje op 03-06-2004 14:07 ]

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

thorretje schreef op 03 juni 2004 @ 02:32:
nope.. die komen er niet invoor.
Heb zo'n beetje alles al geprobeerd om dit probleem te verhelpen, maar helaas.
Koop je een keer een game, wordt je verneukt door de fabrikant. Van mij kunnen ze nu echt allemaal de tyfus krijgen. Was de allerlaatste keer dat ik een game gekocht heb.
kan je niet beter even terug gaan naar de winkel en je verhaal uitleggen, misschien krijg je een nieuwe mee ofzo?

dus...

Verwijderd

of je mailt codemasters ff en leg je het probleem ff uit .

denk dat ze je wel willen helpen hoor.
Pagina: 1