Toon posts:

Special Configuratie Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens een NIEUWE laptop vinden met de volgende vereiste:

Modem 56k
een com poort (Dus geen com poort via usb ofzo)
Diskette station en CD-DVDrom (allebij ingebouwd zonder iets te wisselen)

en met het liefst een 17" scherm.

Kent iemand nieuwe laptop met deze Configuratie?
Ik heb me suf gezoekt/gebeld. Volgens mij is dit gewoon niet meer te krijgen.

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:56
Met een gewone com-poort zie je ze idd. niet zoveel meer, ik heb net ook effe lopen zoeken voor je, maar kwam niet echt iets tegen. Waarom moet het persee een ingebouwde com-poort zijn? Ik ga er namelijk niet vanuit dat je een 17" notebook constant overal mee naar toe neemt.

Verwijderd

COM poort begint steeds minder intressant te worden, de meeste nieuwe printers gebruiken ondertussen USB. Ik zou dus gewoon kijken naar een laptop met zo veel mogelijk USB poorten, dan kom je waarschijnlijk een stuk verder.

Een floppy drive begin je ook steeds minder tegen te komen in laptops omdat er nu 99% van de tijd al in de goedkoopste modellen een CD-RW zit.

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik een plc wil aansturen met deze laptop

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je kan port-replicators kopen die je op je usb poort kan aansluiten. Meestal zitten daar wel com-poorten op. Diskette station en DVD-speler is niet zo'n probleem, daar zijn er nog genoeg van leverbaar.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De Acer 1700-serie heeft gewoon alles wat je zoekt, dat is zo'n beetje de bekendste 17inch en vond hem na een seconde of 5 8)7

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
alles behalve een 17" scherm volgens mij

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DaRace schreef op 26 mei 2004 @ 11:02:
alles behalve een 17" scherm volgens mij
Lol, het is juist de 17 inch serie van acer, vandaar ook 1700 ;)
Pagina: 1