Toon posts:

[VIA Epia C3 800] onboard video vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd naar ervaringen over het bekijken van filmpjes op dit bordje. Aangezien t niet duur is en belangrijker niet zo groot!

Ik ben namelijk een boodschappenlijstje aan het maken voor een carputer.

Ik heb al wat gevonden maar t werd me niet heel erg duidelijk.

Tom's Hardware guide

Zoals ik hier snap kan ik beter gaan voor de VIA EPIA-M 9000 maar die is €66,- euro duurder dan de C3 800 (€ 166,-)

zijn er mensen die dit bordje hebben en er een goede DVD en DivX/AC3 playback mee hebben en wat zijn de ervaringen hiermee.

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

oke zie je dan heb niets gezegd dan kan je zeker beter gaan voor wat themaxter zegt ik hou me :X want ik dacht dat de 800 hier ook al gebruik van maakte (van die mpeg decoder)

[ Voor 66% gewijzigd door Schapie op 26-05-2004 00:03 ]

No signature found

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Ik heb hier zelf een epia 800, ik had hem eerst ook gekocht voor divx en dvd etc. maar daar vind ik m toch net iets te langzaam voor, het draaide net niet lekker :(
Hij draait nu als mp3 speler/fileserver hier met een 12" touchscreentje :)

Die epia-m 9000 en later hebben een mpeg2 decoder in tegenstelling tot die 800, dus dvd is daar helemaal geen probleem mee. Als ik jou was zou ik voor de epia m10000 of m12000 gaan. Die hebben gewoon een stuk meer power (niet alleen het aantal mhzen hiervan is beter, de cpu is gewoon sneller). Kijk anders even bijalternate zij hebben een redelijk assortiment epia bordjes en zijn niet zo duur dacht ik.

[ Voor 16% gewijzigd door themaxter op 26-05-2004 00:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
tnx. Ik had al zo'n vermoeden. Beter ff zeker weten