Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Anapod is wat jij zoekt. Tik maar in bij Google. Kost wel geld.Sc0tTy schreef op 25 mei 2004 @ 22:47:
Hallo
ik heb sinds een tijdje een iPod, maar ik vind dat gedoe met dat pleuris iTunes erg irritant , is er niet een manier waarmee je net als een gewoone mp3 speler je muziek naar de hd van de iPod gooit en dan gelijk kan afspelen ik heb al van iPod Format gehoort maar kan et nerges vinden
ik ben ook al langs geweest op ipodlounge.com en ipodhacks.com maar kan nerges wat vinden
weet iemand waar ik zoon proggie kan downloaden ?
"Pleuris iTunes" ... Windows-platform I presume?
Overigens is er een fantastisch mooie thread over iPod's, vast wel te vinden in de ±50 threads die dit forumpje rijk is: staat er echt wel in.
Ik vind iTunes wel prettig werken, maar da's misschien ook omdat ik een apple fijn vind werken en een windows-PC niet echt.
Overigens is er een fantastisch mooie thread over iPod's, vast wel te vinden in de ±50 threads die dit forumpje rijk is: staat er echt wel in.
Ik vind iTunes wel prettig werken, maar da's misschien ook omdat ik een apple fijn vind werken en een windows-PC niet echt.
Bericht hierboven
Juist, je mag veel posten hier. Maar er is toch echt een iPod topic en daar mag je dit soort vragen stellen. Verder wil ik vriendelijk vragen een beetje op je taalgebruik te letten.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.