Toon posts:

MPEG conversie DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Hoe kan ik een mpeg2 file converteren naar een dvd bestand. Dus zodat ik hem thuis op mijn gewone dvd speler kan afdraaien in de woon kamer. Welke software heb ik nodig en heeft iemand tips waar ik deze donwloaden kan ?

Hoop op een snelle reactie,

Alvast bedankt !!
Rogér

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
DVD Movie Factory (maakt ook menu's), of Sony DVD Architect of Roxio Media Creator 7

[ Voor 67% gewijzigd door Undertaker2 op 25-05-2004 21:44 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:15

Xeo

ehm als je dvd speler Mpeg ondersteunt kan je hem als videocd branden dan hoef je niets om te zetten.... ondersteunt hij dit niet.... raad ik aan een guide te bekijken op doom9.org

[ Voor 39% gewijzigd door Xeo op 25-05-2004 21:44 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Welkom op GoT,

Zoek eens google naar "mpeg2 to dvd". Dan begrijp je dat je deze vraag niet had hoeven te stellen. Lees ook eens de registratie voorwaarden en Faqs, want Hoi en de groeten zeggen we hier standaard, zonder het in te typen ;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

www.doom9.org en www.dvdrhelp.com staan tig guides die je stap voor stap op een simpele manier verder helpen.

Mocht je er daarme nog niet uitkomen, mag je een topic posten met daarin een duidelijke probleembeschrijving, waarom het niet werkte en wat je allemaal al gezocht en geprobeerd hebt ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.