Toon posts:

[Showcase] Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag mijn 16 jarige kat gefotografeerd, en ben op pad geweest in het park.
In het park klampte een turkse mevrouw mij aan, ze wilde graag een foto van haar zoontje die de eendjes aan het voeren was.
Ze gaf haar adres en bood me geld aan, wel grappig.
Geld geweigerd natuurlijk, gaat onder de goede daden vallen ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.bal2/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.bal2/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.bal2/1.jpg

Verwijderd

Mooie fotos, en ook leuk jongetje, maar die titel ?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-01 22:49

Zerora

Ik Henk 'm!

Mooie foto's.
En wat aardig van je om het voor niks te doen. Zal die vrouw erg blij mee geweest zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

een showcase voor 3 hele foto's (die niet zo heel bijzonder zijn) vind je dit zelf ook niet een beetje overdreven?

[rml][ verzamel] (Huis)dieren[/rml]

en

[rml][ verzamel] Mensen / portretten[/rml]

:>

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 14:46

Vos

AFCA

waar zijn de foto's van het park dan...?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:39:
een showcase voor 3 hele foto's (die niet zo heel bijzonder zijn) vind je dit zelf ook niet een beetje overdreven?

en

Je hebt gelijk natuurlijk, eerste keer op het forum, ik zag een andere thread met [showcase] en 5 foto's waar vanuit ik concludeerde dat het de norm was.

Zal in het vervolg de faq beter lezen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vos schreef op 25 mei 2004 @ 21:40:
waar zijn de foto's van het park dan...?
Dat jochie liep in het park.

Nog wat fotos van een reiger en wat jonge eendjes gemaakt maar zijn niet echt de moeite waard.

Verwijderd

je kat heeft ouderdomsvlekken in zn iris! net een menselijke bejaarde!

Verwijderd

en

Als ik mijn mening, als groot lurker, hierover mag laten schijnen vind ik het niet zo'n bezwaar. Ik vind showcases overzichtelijker, en bovendien stukken persoonlijker. Ik geef toe dat drie foto's wat weinig is, maar ik vind ook niet dat er nu voor ieder onderwerp een verzameltopic gemaakt hoeft te worden. Van mij mogen er best wat meer showcases komen, in een fotografie forum, al moet het natuurlijk niet te gek worden. Maar de showcase / andere post ratio vind ik nu zelfs wat aan de lage kant.

edit; ook maar iets over de foto's dan ;). Technisch perfect, maar bovenal vertederend.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 21:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:49:
je kat heeft ouderdomsvlekken in zn iris! net een menselijke bejaarde!
Ja dat klopt, geeft hem wel karakter ! :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:50:
[...]

Als ik mijn mening, als groot lurker, hierover mag laten schijnen vind ik het niet zo'n bezwaar. Ik vind showcases overzichtelijker, en bovendien stukken persoonlijker. Ik geef toe dat drie foto's wat weinig is, maar ik vind ook niet dat er nu voor ieder onderwerp een verzameltopic gemaakt hoeft te worden. Van mij mogen er best wat meer showcases komen, in een fotografie forum, al moet het natuurlijk niet te gek worden. Maar de showcase / andere post ratio vind ik nu zelfs wat aan de lage kant.

edit; ook maar iets over de foto's dan ;). Technisch perfect, maar bovenal vertederend.
Dank je !
Ben er zelf ook niet ontevreden mee.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

en

Ben ik het wel mee eens, voor zo weinig foto's is een apart topic niet de bedoeling in FG ;) Kan best in de gegeven andere FG-topics, dus deze gaat op slot :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.