P4 1.7

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik draai met een Asus P4b 2 X 256 pc 133 en kom niet hoger dan 108 1,750 vcore standaard dus met een P4 1,7 256 L2cache op 109 boot ie windows niet meer al verhoog ik me vcore kan het hoger

P.S. zit GEEN p4 voeding in maakt dat wat uit ?
Ja zit wel een P4 aansluiting op het moederbord

1337

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Maakt wel wat uit natuurlijk, die extra 12 volt is voor een p4 best wel belangrijk.

Verwijderd

Lijkt me dat die aansluiting niet voor niks erop zit. Mijn Abit NF7-S heeft ook zo'n aansluiting en ik sluit hem er altijd op. De fabrikanten gaan die aansluitingen niet voor de lol maken, dus gebruik ik het maar he :) .

Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen dat allemaal uittesten en dan nog OC'en ook 8)7 . Je wilt toch een stabiel systeem en met een goed voorbereiden pc (alles goed voor elkaar etc.) ga je pas beginnen met OC'en lijkt me :+
Komt te vaak voor tegenwoordig dat mensen gaan OC'en voordat ze eigenlijk kennis van zaken hebben wat ze aan het doen zijn.

• ZandBak
ik kan er niks aan doen toen ik dit mb kocht umm 3 jaar terug ofzo was die cpu net uit en de p4 voefingen nog nergens te krijgen heb er sinds dien alleen een nieuwe brander in gezet en speel nog steeds alle spelen en ben nog steeds te vreden maar waar dient die 12V precies voor en kan ik van een 12V molex een 12V p4 maken???

1337

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:10

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik snap dus dat je PSU geen P4 stekker heeft en er wel 1 op je bord zit, verder snap ik dat er iets neit verder gaat dan 108. Maar voor de rest snap ik geen hol van deze post !

Gabriël AM5

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:35

_Ernst_

Mark It Zero!

ZandBak schreef op 25 mei 2004 @ 21:06:
ik kan er niks aan doen toen ik dit mb kocht umm 3 jaar terug ofzo was die cpu net uit en de p4 voefingen nog nergens te krijgen heb er sinds dien alleen een nieuwe brander in gezet en speel nog steeds alle spelen en ben nog steeds te vreden maar waar dient die 12V precies voor en kan ik van een 12V molex een 12V p4 maken???
Ja, pentium 4 stekker is gewoon een kabeltje met 2x 12 volt en 2x ground. Als je aan een juiste connector kan komen zou je die er gewoon aan kunnen zetten.

Last.fm

Verwijderd

je hebt een asus P4B. heb je dan toevallig ook een gewone harddisk/cdrom molex op je mobo zitten? dat hebben de latere revs van de meeste P4B's namelijk wel. die dient als vervanging voor de P4 stekker als je die niet hebt (staat in de handleiding)

dit bedoel ik, hij zit tussen de floppy aansluiting en de aansluiting voor de gewone voedings-stekker:
Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4b/p4b_l.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 21:10 ]

• ZandBak
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:08:
je hebt een asus P4B. heb je dan toevallig ook een gewone harddisk/cdrom molex op je mobo zitten? dat hebben de latere revs van de meeste P4B's namelijk wel. die dient als vervanging voor de P4 stekker als je die niet hebt (staat in de handleiding)
umm das een goeie volgens mij heb ik dat niet en welke kleur is 12 V rood en geel en zwart is ground??? dan haal ik er een van een adnere P4 voefing af ( stekkertje) want dit is wel een 400 watt voeding

1337

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:10

sapphire

Die-hard pruts0r

uit me hoofd: geel 12v, rood 5v en zwart ground :)

edit, jongen doe alstjeblieft wat aan je taal en interpunctie :'(
nog een edit, waarom kon je 3 jaar geleden geen PSU met P4 stekker vinden, mij is het toen wel gewoon gelukt hoor. (niet voor eigen systeem).

[ Voor 81% gewijzigd door sapphire op 25-05-2004 21:18 ]

Gabriël AM5

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zandbak, hier is weinig Die-Hard Overclocking en Cooling aan :o. En let zoals sapphire zegt inderdaad op je taalgebruik: dat maakt het voor de andere users zoveel leesbaarder :) Die eerste P4 Willamettes waren bovendien niet al te goed te oc'en, zelfs niet met zwaardere koeling.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door, zodat je weet wat er van users op GoT verwacht wordt :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.