Toon posts:

audio in de badkamer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

We gaan binnenkort onze badkamer verbouwen en ik vind het tijd worden om de badkamer dan meteen maar te voorzien van audio. Nu wil ik wel dat de audio van 1, maar het liefst van meerdere PC's afkomstig kan zijn. Wat is de beste manier om dit aan te pakken ? Zijn er mensen met ervaring met dit soort plannen ? Ik dacht zelf bijvoorbeeld aan autonome (waterdichte) wireless speakers, maar bestaan die uberhaupt ? Alle ideeën zijn welkom ! Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:34 ]

Verwijderd

Wireless point met een eenvoudige pc+tft(touchscreen) zodat je alles zelf kan aansturen. Wel zorgen voor waterdichtheid :+

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Bij mij lopen de speakerdraden vanaf de PC naar het verlaagde plafond waarin 2 witte Sony marine speakers zitten verwerkt. Een sterrenhemel aan halogeenspotjes erbij, romatisch muziekje aan, samen in bad......

ARME AOW’er

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 10:34

JT

VETAK y0

Oud pctje buiten de badkamer, oude amp regelen en dan 2 speakers in de badkamer, de amp en pc erbuiten.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
mssl:
ja, daar had ik ook al aan gedacht :) maar dat gaat me toch echt iets te ver :) hehe

zou wel briljant zijn ja, touch screen onder de douche...

maar nee, das me iets te gortig :) ik vind 't prima om op m'n kamer winamp aan te zwieren en er onder de douche naar te luisteren.

JT: mja, dat kost me weer een extra PC, en er draaien er hier in huis al 7..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:38 ]

Verwijderd

Er zijn draadloze speakers. Alleen de kwaliteit zal wel dramatisch zijn of de prijs ;) . Ik denk ook dat je het beste de draden wat kan verlengen en een setje boxen ophangt in je badkamer (plafon of iets dergelijks). en dat je die kunt inschakelen in de badkamer of bij je pc :) .

ALs je het goed wilt doen (luxe in de badkamer muziek :P ) kun je beter direct goed uitpakken...touchscreen :9~ :9~

Verwijderd

Topicstarter
't voordeel van wireless zou zijn dat ik 't makkelijk vanaf meerdere pc's aan zou kunnen sturen..

grote probleem op dit moment is, ik kan het wel naar mijn eigen PC leiden allemaal, maar ik heb hier nog 3 familieleden die onder de douche gaan, en ik voel er weinig voor dat ze iedere ochtend op mijn pc muziekjes komen regelen :)

of ik moet dus een simpele mixer kopen en vanaf 3 lokaties audio kabels naar de badkamer gaan trekken, maar daar voel ik ook niet zo veel voor..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:45:
't voordeel van wireless zou zijn dat ik 't makkelijk vanaf meerdere pc's aan zou kunnen sturen..

grote probleem op dit moment is, ik kan het wel naar mijn eigen PC leiden allemaal, maar ik heb hier nog 3 familieleden die onder de douche gaan, en ik voel er weinig voor dat ze iedere ochtend op mijn pc muziekjes komen regelen :)
Allemaal hen eigen draden naar hen pc leggen. Zodat je in de badkamer het op een kanaal kan zetten :? Ik raad je toch wel aan als je dit wilt....een centrale bak te maken van wat muziek vand e liefhebbers. Een server misschien staan? waar je een gb aan muziek op hebt staan (ieder zijn eigen map) en daarmee alles bedient?

Verwijderd

Topicstarter
zo'n centrale bak heb ik wel, maar die staat in de huiskamer en ik wil niet iedere keer naar de huiskamer lopen, tv aanzetten, playlistje maken op een crappy tv-resolutie en vervolgens de douche inkunnen.. want dan denk ik niet dat ik het ooit ga gebruiken..

't moet dus 't liefst vanaf iedere pc kunnen (met de mp3s van die machine die in de huiskamer staat en geshared is)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:46:
[...]

Allemaal hen eigen draden naar hen pc leggen. Zodat je in de badkamer het op een kanaal kan zetten :? Ik raad je toch wel aan als je dit wilt....een centrale bak te maken van wat muziek vand e liefhebbers. Een server misschien staan? waar je een gb aan muziek op hebt staan (ieder zijn eigen map) en daarmee alles bedient?
Dat gerommel met PC's is te onhandig. Zet je huis vol met Squeezeboxen, bestuurbaar vanaf iedere PC (met een browser) of met afstandsbediening, synchroniseerbaar (zelfde muziekje door het hele huis), draadloos (801.11b) of gewoon CAT5.

Kost wat, maar dan heb je ook wat. :)

Geluid van meerdere PC's naar je badkamer leiden lijkt mij echt de verkeerde route...

Hmm, even een muziekje opzetten vanaf m'n wireless laptop... ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou xenna, vanaf meerdere pc's is juist de way to go, tenzij je dus een audio control panel in je badkamer wil hangen (waar ik niet op zit te wachten)..

ik zit niet alleen in dit huis

maar kun je wat meer info geven over die squeezeboxen ? (urls?)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:55 ]

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
hmm je zou het toch vanaf de huiskamer machine kunnen doen maar dan via een andere constructie
maar voor iedere gebruiker een taakje aan in de taak planner die winamp met een bepaalde(gebruikers specifieke) playlist start.
je kan(mits je admin rechten heb) de taak planner van een pc over het netwerk benaderen en dan kan je ook op dat moment je taakje starten met de van te voren gedefineerde playlist.
Die playlist is ook nog remote te veranderen evt, dan moet je de te spelen bestanden via het netwerk benaderen en niet via de gemapte drive letters

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:37
He abraxas, je kunt ook ff zelf googlen hè! Na 1 minuutje zoeken kwam ik terecht op deze site: http://www.slimdevices.com/

'T lijkt me een handig apparaatje maar wel duurrrrr.. starting @ $199,--

Dus kijk ff rond op die site.

Greetz Rick

PS: als je het te duur vindt kijk dan naar een 2e hands model :)

Verwijderd

Topicstarter
y2kbug: je brengt me op ideeen, goed bezig :) als ik een audio splitter gebruik, kan ik de audio beneden gebruiken en op de badkamer, en 't afspelen van audio triggeren vanaf andere pc's...

das wel een plan, ik ga 't overwegen ;)

rick: erg mooi spul hoor :) maar prijzig ja.. hoewel je er veel voor krijgt natuurlijk, maar ik wil goedkoop klaar zijn :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 21:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:55:
nou xenna, vanaf meerdere pc's is juist de way to go, tenzij je dus een audio control panel in je badkamer wil hangen (waar ik niet op zit te wachten)..

ik zit niet alleen in dit huis

maar kun je wat meer info geven over die squeezeboxen ? (urls?)
Het idee is dat je MP3's op een server staan en dat de squeezeboxen op de plaatsen staan waar je muziek wilt horen. Je kunt alle boxen vanaf al je PC's aansturen (als je dat met audiokabeltjes wilt doen vanaf 7 PC's naar 4 lokaties heb je 28 stereokabels nodig). Dan liever 4 wireless squeezeboxen met powered speakers ;-)

Het is een beetje lastig om uit te leggen hoe het werkt.

Als je het echt wilt weten downloadt dan de slimserver (www.slimdevices.com) en installeer die op een PC. Er is een java based software squeezebox emulator (alpha, maar werkt al aardig) die je op je PC's kunt draaien en die zich gedraagt als een squeezebox qua besturing. Die kun je eventueel ook i.c.m. hardware boxen gebruiken.

Ik heb er twee en het werkt echt goed, ik had er alleen nog niet aan gedacht om er ook een voor de badkamer te bestellen... ;-)

Verwijderd

Topicstarter
nou xenna ;) leef je uit :) kun je voortaan zingen op muziek als je onder de douche staat :D

bedankt voor de info

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04

Wok

Dakloos...

Een voormalig klasgenoot van me heeft het volgende in zijn huis (erfenisje van de vorige bewoner):

- In de woonkamer de stereoinstallatie. De installatie staat in een in de muur geïntegreerd meubel.
- Vanaf het meubel lopen speakerkabels naar elke vertrek.
- In de woonkamer komen deze kabels uit bij contactdozen met XLT-aansluitingen. De daar aanwezige speakers zijn hierop aangesloten.
- In de overige vertrekken (keuken, badkamer, slaapkamers) zitten in de vier hoeken van het plafond autospeakers ingebouwed die ook zijn aangesloten op de installatie in de woonkamer.

Wellicht een idee om vanaf een bestaande audiobron (PC of stereo) een extra setje draden naar de badkamer te trekken en daarop autospeakers aansluiten (monteren in een (evt. verlaagd) plafond)?

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
ja wok, das 't hele idee zo'n beetje :)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Wok schreef op 25 mei 2004 @ 21:54:
Wellicht een idee om vanaf een bestaande audiobron (PC of stereo) een extra setje draden naar de badkamer te trekken en daarop autospeakers aansluiten (monteren in een (evt. verlaagd) plafond)?
8)7
GuardianAngel in "audio op de badkamer"

ARME AOW’er

• Wok
  • Laatst online: 21:04

Wok

Dakloos...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Rick85 schreef op 25 mei 2004 @ 21:13:
He abraxas, je kunt ook ff zelf googlen hè! Na 1 minuutje zoeken kwam ik terecht op deze site: http://www.slimdevices.com/

Greetz Rick

IA misschien ? :)

• LeX-333
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11-2016
Ook een ideetje:

Regel een oude bak (P166 ofzo) zet daar Linux en de Music Playing Daemon op (http://www.musicpd.org/) geef vervolgens al je clients de MPD Commander (http://engineering.kabel.utwente.nl/mpdc/). Die oude bak kun je desnoods boven je verlaagd plafond wegwerken in een kleinde desktopkast en schakelen op de verlichting van de badkamer of nog mooier met een aparte schakelaar naast de verlichting (HD ff readonly mounten zodat je hem niet hoeft af te sluiten). Je moet hem natuurlijk wel op je netwerk aansluiten, maar als je al 7 bakken hebt staan ga ik er van uit dat je wel zo ongeveer overal ethernet hebt.

Je kunt de Music Playing Daemon ook nog bedienen met een infrarood afstandsbediening via LIRC, als je dan een sensortje netjes in je plafond verwerkt kun je met een afstandbediening vanuit je bad ook nog alles bedienen :9~

Ik heb hier een vergelijkbare opstelling in m'n huiskamer.

Maar het is maar een ideetje natuurlijk :P

Too many people, making too many problems

Verwijderd

Topicstarter
mmm lex :) thanx voor de feedback.. ik neem 't in overweging :D

Verwijderd

Hier gebruik ik één pc die in de living is opgesteld en dienst doet als mediacenter. volgens mij is dat bij jou ook het geval.
Verbind deze pc met alle luidsprekers op de locatie's die je wenst.
Om de pc te besturen vanop alle andere pc's gebruik ik gewoon remote desktop.
(ervanuitgaande dat deze pc bij jouw ook WinXP draait)
Er wel op letten dat je voor je verbinding maakt met de mediapc je nog bij 'opties>lokale bronnen> geluid afspelen op de externe computer' aanvinkt.
Dit werkt perfect bij mij.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dure oplossing : multiroom ( www.rikstoet.nl doet dat )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Je kan ook eens kijken naar de Devolo Microlink Audio spullen, staan op www.devolo.nl

Hiermee kun je gewoon een audio-signaal bij op de bestaande 230V bedrading zetten. Erg makkelijk, en een bereik van 200 meter.

Datasheet

Afbeeldingslocatie: http://www.alcadis.nl/producten/images/98.gif

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat ziet er wel heel relaxed uit:) gaaf

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 23:30:
Hier gebruik ik één pc die in de living is opgesteld en dienst doet als mediacenter.
Lo-tech, mijn 'media center' staat op zolder ;)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 07:36
Nou.... Centerparcs heeft het al jaren, audio in de badkamer! Dat is gewoon geschakeld met de radiounit in de keuken! Als een soort van Line Out! Zo'n kastje is er vast ook wel m.b.t. aansluiting i.c.m. een pc :?

..::System Specs::..

Verwijderd

Tekn0z schreef op 26 mei 2004 @ 10:19:
Nou.... Centerparcs heeft het al jaren, audio in de badkamer! Dat is gewoon geschakeld met de radiounit in de keuken! Als een soort van Line Out! Zo'n kastje is er vast ook wel m.b.t. aansluiting i.c.m. een pc :?
als je maar 1 bron hebt is het natuurlijk simpel, maar de TS wil meerdere bronnen kunnen kiezen en dat wordt wat moeilijker.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je kan misschien een soort afstandsbeniedining met radiografische control gebruiken.
Die ATI REMOTE WONDER had dat toch??? gewoon met usb.. en doe je die ab in een zakje bijv. dat een idee?? die kosten ook niet zoveel

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

De ATI Remote Wonder is inderdaad RF, en heeft nog een best groot bereik ook... Wij haalden hier binnen bij ons een meter of 15...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Ik heb niet alles gelezen, maar bij Correct in Rotterdam zag ik waterdichte :9~ :+ speakers van JBL in de aanbieding voor ik geloof 69 euro's

Is dat misschien wat voor jou project??

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 00:44
ik heb hierover ooit eens een topic geopend, was in de HK volgens mij, jammer dat de search down is :( stonden wel goeie en originele ideeen in.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 10:27:
[...]
als je maar 1 bron hebt is het natuurlijk simpel, maar de TS wil meerdere bronnen kunnen kiezen en dat wordt wat moeilijker.
Ach, als je geld wilt uitgeven dan zijn er inderdaad leuke oplossingen te bedenken al lijkt me een investering die meer behelst dan 2 speakerdraden en 2 speakers overbodig.

Ik heb in bad/onder de douche nog steeds niet de behoefte gehad om een vooraf opgegeven playlist ineens te wijzigen. Ik selecteer gewoon een uurtje of twee muziek of een radiozender terwijl ondertussen het bad kan vollopen.

Geluidsterkte weet je ook na 2 keer badderen dus een volumeknop of afstandbediening is overbodig.

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik was laatst bij iemand thuis en die had een AUTORADIO in de muur van de douche gebouwd! :9 Zag er wel stoer uit. In het plafond had hij een tweetal speakers.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je hebt ook gewoon een badkamer radio.. misschien daar gewoon een auc in doen.. en idd van te voren een playlist doen :)

• Initial G
  • Laatst online: 09-02 21:41
wat heb je hier in godsnaam aan. Als je doucht ben je met een kwartiertje wel klaar en dan heb je niet zoveel aan GBytes mp3's ,lijkt me. Wat wil je luisteren dan? Another Level met Freak me? :P
Als je in bad gaat heeft het wel meer zin, maar ja. Persoonlijk zou ik liever een radio en of TV hebben, kun je gelijk 's ochtends het nieuws meepakken. En 's avonds in bad een natuurfilm ofzo >:)

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09-2024
is dit niks voor je (als idee, niet zozeer badkamer specifiek)
http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=289328

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04-2025
Rick85 schreef op 25 mei 2004 @ 21:13:

Greetz Rick

Gehackte Squeezebox speelt ook video
dinsdag 30 maart 2004 0:06
Door: Gonny van der Zwaag
Deze maand leest u in PCM over onze ervaringen met de Squeezebox, een apparaat waarmee u audio draadloos naar uw stereo-installatie kunt streamen. De gebruikers zijn echter inventief: met speciale software blijkt het apparaat ook streaming video te kunnen afspelen.

Met een tv-modulator en één of meer Squeezebox-apparaten kunt u voortaan ook AVI-, Windows Media- en MPEG-bestanden afspelen. In de toekomst wordt het ook mogelijk om dvd's af te spelen en een diashow van foto's te bekijken. De software werkt ook samen met de SliMP3 mp3-spelers van Slim Devices.
De broncode en binaries zijn verkrijgbaar via sourceforge.net

Dan kun je ook nog tv kijken in de badkamer :*)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik weet dat Maxims (ship bakker) ooit ships heeft gemaakt die via gewoon TCP/ip geluid konden nemen. Je moest dus gewoon streamen en die shipjes neemden de stream af van het netwerk. Maar aangezien ik hun foldertjes altijd weggoi kan ik je niet meer helpen.

• PromWarMachine
  • Laatst online: 19:03

PromWarMachine

Forsaken Archer

Te weinig animo en sowieso niet hier op deze site. ;)

Waar ik aan zat te denken, onder het motto, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Als er genoeg PC's in huis zijn, is er vast ook wel een die in een vertrek naast de badkamer staat? Daar sluit je speakers op aan die je in de badkamer ophangt? Uiteraard op een plaats waar de condens minimaal is en bovendien bouw je er een plastic doorzichtig bakje omheen, waarbij de gaatjes aan de bovenkant zitten, zodat het geluid er uit kan, maar de condens er (bijna) niet in? ;)

Of denk ik te simpel en zie ik iets vreselijks over het hoofd? :X

Dividend for Starters

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 21-08-2025
Of koop een zeer simpel audiosetje, en schaf de Philips SL300i of SL400i aan (de SL300i/SL400i hebben geen ingebouwde versterker, vandaar het hele simpele versterkertje, of als je het helemaal goed wil doen: een kleine TV, kun je nog foto's en video's bekijken ook, maar daar ontgaat 't nut me even van in de badkamer).

Voor info:
www.philips.com/streamium
www.philips.com/connectedplanet

- Draadloze communicatie over de 802.11b/g standaard.
- UPnP voor perfecte herkenning van alle pc's in het huis.
- Als je internet gedeeld word via het draadloze netwerk kun je kiezen uit letterlijk (!!) duizenden radio station. (Lekker gezellig samen in bad, Easy Listening of iets romantisch, perfect !)

Voor in de badkamer zou de SL400i het geschikst zijn, gezien de LCD die daarin zit, en de mogelijkheid om dus zonder extra scherm (en niet op de gok) muziek af te spelen.

EDIT:
owh ja, binnenkort in de winkel te verwachten (enkele weken).
SL300i - sexy design - € 349,-
SL400i - 17" AV design & inclusief wireless 802.11b/g USB dongle - €499,-

[ Voor 11% gewijzigd door frankvdtillaart op 26-05-2004 16:38 ]

Happy Blessings <3

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 26 mei 2004 @ 16:31:
[...]

Te weinig animo en sowieso niet hier op deze site. ;)

Waar ik aan zat te denken, onder het motto, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Als er genoeg PC's in huis zijn, is er vast ook wel een die in een vertrek naast de badkamer staat? Daar sluit je speakers op aan die je in de badkamer ophangt? Uiteraard op een plaats waar de condens minimaal is en bovendien bouw je er een plastic doorzichtig bakje omheen, waarbij de gaatjes aan de bovenkant zitten, zodat het geluid er uit kan, maar de condens er (bijna) niet in? ;)

Je denkt zelfs te moeilijk, er zijn ook van die plastic marine speakers, die kunnen tegen condens. Hierboven ergens staat een linkje naar zulke dingen. 't is geen topkwaliteit geluid maar de badkamer zal ook geen concertzaal zijn qua akoestiek :+

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

PromWarMachine schreef op 26 mei 2004 @ 16:31:
Mijn posting heel erg in het begin. :X

ARME AOW’er

• PromWarMachine
  • Laatst online: 19:03

PromWarMachine

Forsaken Archer

GuardianAngel schreef op 26 mei 2004 @ 16:40:
[...]

Mijn posting heel erg in het begin. :X
Die had ik wel gezien, maar daar heb je een verlaagd plafond voor nodig. :+

Dividend for Starters

Verwijderd

Davitos schreef op 26 mei 2004 @ 16:17:
[...]

Gehackte Squeezebox speelt ook video
dinsdag 30 maart 2004 0:06
Door: Gonny van der Zwaag
Deze maand leest u in PCM over onze ervaringen met de Squeezebox, een apparaat waarmee u audio draadloos naar uw stereo-installatie kunt streamen. De gebruikers zijn echter inventief: met speciale software blijkt het apparaat ook streaming video te kunnen afspelen.

Met een tv-modulator en één of meer Squeezebox-apparaten kunt u voortaan ook AVI-, Windows Media- en MPEG-bestanden afspelen. In de toekomst wordt het ook mogelijk om dvd's af te spelen en een diashow van foto's te bekijken. De software werkt ook samen met de SliMP3 mp3-spelers van Slim Devices.
De broncode en binaries zijn verkrijgbaar via sourceforge.net

Dan kun je ook nog tv kijken in de badkamer :*)
Way cool, ik heb er dus zelfs de PCM mee gehaald!

De maker van de videobox software ( http://videobox.sourceforge.net/ ), is nl. jullie eigen....

Xenna! ;)

Verwijderd

Waarom kan het niet gewoon low-budget? Met (gebrande) cd's. Je zet buiten de badkamer een cd-speler/discman/minitorentje neer die alles kan lezen. Op de line out zet je twee speakers (car-audio speakers kun je mooi inbouwen in muur of plafond) en gaan met die banaan.

Geen gedoe met draadloze oplossingen die heel veel geld en tijd kosten.

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Blafhert.. dat kost nog teveel man.. al die cdtjes maar fikken :)

Ik doe het zo. Voordat ik naar beneden (naar de badkamer) loop zet ik mijn computer aan en maak een mooie playlist. Daarna druk ik op play, zet het volume op "net niet uit te houden" en voila. Sfeervolle muziek in de badkamer.

Wel klote als er opeens een andre hazes, bassie en adriaan, marco borsato of bert en ernie tussendoor glipt in mijn playlist want de hele straat denkt dan dat ik dat soort muziek draai.

Verwijderd

Pixal schreef op 29 mei 2004 @ 03:30:
zet het volume op "net niet uit te houden" en voila. Sfeervolle muziek in de badkamer.

Wel klote als er opeens een andre hazes, bassie en adriaan, marco borsato of bert en ernie tussendoor glipt in mijn playlist want de hele straat denkt dan dat ik dat soort muziek draai.
ha ha :)

Blafhert is echt fan van Bert & Ernie 8)
Pagina: 1