Tweakers,
'Mijn vader komt net thuis met een hertogjan kratkoeler!

ff omschrijving van de site:
Altijd Hertog Jan Pilsener precies op de juiste temperatuur? Dat kan nu ook thuis. Hertog Jan introduceert de kratkoeler. Dit is een koelkast voor een bierkrat en koelt een krat bier tot 3 graden Celsius, de ideale drinktemperatuur voor uw bier. Het werkt op 220 of 12 Volt.
Verkrijgbaar bij Expert en Konmar. Bij aankoop van een krat Hertog Jan ontvangt u € 30,- korting op de kratkoeler. (van € 129,- voor € 99,-).
Klik hier voor de Expert verkoopadressen
Vanaf woensdag zal hij voor het eerst verschijnen bij maar enkele bedrijven
in Nederland waaronder de hertog Jan Proeverij.
Dus ben je nieuwsgierig dan kunt u voor vragen terecht bij de Hertog Jan
Proeverij 077-4739160 en toets optie 1.
vraagprijs 129,- euro maar zal nu met een aktieprijs verkocht worden voor
99,- euro in de Hertog Jan Shop.
Ik vroeg hem natuurlijk of ik hem niet ff mocht slopen om er in te kijken hoe het werkt maar daar was hij niet echt van gecharmeerd! dus mag ik hem helaas niet openen!
Het werkt iig met 2 fans aan de bovenkant, en ik zie ook iets van een koelelement. het gehele koelsysteem zit in de deksel!
Wat denken jullie van dit idee? volgens mij geen slechte koeling voor 99 euro
'Mijn vader komt net thuis met een hertogjan kratkoeler!

ff omschrijving van de site:
Altijd Hertog Jan Pilsener precies op de juiste temperatuur? Dat kan nu ook thuis. Hertog Jan introduceert de kratkoeler. Dit is een koelkast voor een bierkrat en koelt een krat bier tot 3 graden Celsius, de ideale drinktemperatuur voor uw bier. Het werkt op 220 of 12 Volt.
Verkrijgbaar bij Expert en Konmar. Bij aankoop van een krat Hertog Jan ontvangt u € 30,- korting op de kratkoeler. (van € 129,- voor € 99,-).
Klik hier voor de Expert verkoopadressen
Vanaf woensdag zal hij voor het eerst verschijnen bij maar enkele bedrijven
in Nederland waaronder de hertog Jan Proeverij.
Dus ben je nieuwsgierig dan kunt u voor vragen terecht bij de Hertog Jan
Proeverij 077-4739160 en toets optie 1.
vraagprijs 129,- euro maar zal nu met een aktieprijs verkocht worden voor
99,- euro in de Hertog Jan Shop.
Ik vroeg hem natuurlijk of ik hem niet ff mocht slopen om er in te kijken hoe het werkt maar daar was hij niet echt van gecharmeerd! dus mag ik hem helaas niet openen!
Het werkt iig met 2 fans aan de bovenkant, en ik zie ook iets van een koelelement. het gehele koelsysteem zit in de deksel!
Wat denken jullie van dit idee? volgens mij geen slechte koeling voor 99 euro