Toon posts:

Budget systeem -> opmerkingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze zomer is het weer tijd voor een nieuw PCtje, maar ik wil ook op vakantie ;)
kantenklaarpc.com is redelijk goedkoop, dus ik denk dat ik mijn PC daar wel wil samenstellen.

Moederbord
ASUS AMD SOCKET-A A7N8X-E DELUXE ATX 120,-

Processor
AMD Boxed Athlon XP 2800+ 333 FSB 133,-

Koeler
AMD Boxed

Harddisk
HDA Western Digital 80.0Gb WD800BB (7200rpm, 8mb cache) 72,-

Videokaart
Sapphire Radeon 9800 PRO 128mb 195,-

Geluidskaart
Heb ik nog (audigy)

Geheugen
TWINMOS 256 Mb PC3200 DDR400 2-pack 100,-

Behuizing
AOPEN Miditower ATX QF50C Zwart (300w) 59,-

DVD Speler
LITEON 16x48 DVD OEM 27,-

CD Brander
Heb ik nog

Totaal 706,-

Een nieuwe monitor koop ik misschien later nog erbij, en hoogst waarschijnlijk doe ik 1024 mb geheugen ipv 512mb. Netwerkkaartje heb ik ook nog wel ;)

Is dit wel okee (voor gamen)?

Verwijderd

je hebt nu al 2 netwerk aansluitingen op je mobo zitten dus netwerkkaart is niet meer nodig en een A7N8X-e deluxe is nou niet bepaald budget maar OK

Verwijderd

Topicstarter
Ah ja das waar ook :)
En die MB is idd ietsje duurder dan de normale variant, maar das de enige van die serie die ze aanbieden op de site.

En van de harddisk word niet verteld of ie S-ATA is of IDE :S
Ik wil zelf wel in ider geval een S-ATA disk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:45 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Uit de CSL FAQ:
Vragen over systemen dienen specifiek te zijn, niet algemeen. Dus een lijstje met hardware onderdelen neertikken met de vraag of dit goed is (de beruchte Hoe is dit systeem? vragen) zal direct worden verwijderd; wat wel en niet bij elkaar past is terug te vinden in de guides, de search en natuurlijk de manuals van de desbetreffende hardware (welke je gewoon kunt downloaden van de site van de producent).
Dit is dus ook hier van toepassing. Bijna altijd is dit zelf uit te zoeken door zelf wat onderzoek te doen.

Zoek wat rond en lees reviews, daar komt het op neer. Tot nu toe heeft dat altijd al prima gewerkt voor de Tweaker, wil je graag snel weten wat men van je bootschappenlijstje vindt, ben je hier bij het verkeerde adres. Zoals je in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) kan lezen, willen we hier graag dat je zelf onderzoek doet. Ik raad je aan deze FAQ nog eens goed door te lezen, voordat je een nieuw topic opent.

Dit topic is gesloten.