Philips 170S4FB 17" LCD

Pagina: 1
Acties:

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede LCD monitor van 17- of 19".
Vandaag toen ik mijn scheer en foppen krantje opensloeg zag ik de Philips 170S4FB van 599 afgeprijsd voor 469 euro (de folder staat hier: het is die philips linksbovenaan.. http://www.scheerenfoppen.nl/folder4.htm)
Het enige wat mij er aan nogal tegen viel is de 25ms responstijd.
Hebben julie ervaringen met deze monitor? en is 25ms snel genoeg voor webdesign / internet en af en toe een film?

Alvast bedankt.

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

• Intrepidity
Daar was ik zelf ook al wel op gekomen en dat had ik ook al gedaan... maar iets over die 25ms was ik daar niet tegengekomen en echt persoonlijke ervaringen zijn dat ook niet..

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
25ms is perfect voor webdesign, voor games wat minder... maar ook dat hangt af welke games, wat jouw waarnemingsvermogen is en verschilt ook nog eens per scherm :)
Gamen raad ik je toch een 16ms of een 12ms scherm aan!

De wat 'tragere' schermen hebben over het algemeen wel de goede eigenschap betere weergave te hebben dan de wat snellere.. al heb ik dat zelf nooit echt gemerkt (ik heb nooit een 16ms of een 12ms in actie gezien)

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2023

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

En let vooral op pixel garantie! Die van Philips ken ik niet, maar die van LG is niet echt geweldig, Eyama (onderdeel van Iiyama) redelijk is terwijl Iiyama en Samsung een HEEL erg goede pixel garantie hebben voor hele schappelijke prijzen!!!

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Intrepidity
Droopey schreef op 25 mei 2004 @ 20:29:
En let vooral op pixel garantie! Die van Philips ken ik niet, maar die van LG is niet echt geweldig, Eyama (onderdeel van Iiyama) redelijk is terwijl Iiyama en Samsung een HEEL erg goede pixel garantie hebben voor hele schappelijke prijzen!!!
Ik neem aan dat als ik een verrote pixel heb dat ik gewoon terug kan lopen naar de scheer en foppen hiero, ik hoop in ieder geval dat ze me dan wel een nieuwe geven.. Ik vraag het iig wel even van tevoren :)

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07 11:57

Magure

Bla....

Heb hier de Philips 170s4 in black, en heb nog helemaal geen last gehad omdat ie maar 25 ms heeft, games draaiten perfect en met dvd ook geen problemen.... dus een hele leuk prijs voor een goeie monitor

• Intrepidity
Magure schreef op 26 mei 2004 @ 13:49:
Heb hier de Philips 170s4 in black, en heb nog helemaal geen last gehad omdat ie maar 25 ms heeft, games draaiten perfect en met dvd ook geen problemen.... dus een hele leuk prijs voor een goeie monitor
Ik heb de monitor vanmiddag gehaald, en ik moet zeggen: Per fecto! ik = helemaal blij! :D

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:27

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

pricewatch: Philips 170S4FB (17", 25ms, D-sub)

heb je er niet teveel voor betaald? ;)

• Intrepidity
Ik heb er iets meer voor betaald dan in de pricewatch, maar ik hoef dan ook pas in 2006 te betalen ;)
Pagina: 1