Toon posts:

[cms] beginnen met cms

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zou graag een content managment systeem willen maken maar weet niet waar ik moet beginnen.

De bedoeling is een systeem te maken waardoor andere mensen de website kunnen beheren. De site beheren ze dan met een soort texteditor. Ik snap dan ook dat de tekst en de plaatjes gestript moeten worden naar html.

Zou iemand mij op de goede weg kunnen helpen?

Vriendelijke groet,

Tim Cosson.

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:33
Waar heb je al gekeken en gezocht?
Wil je zelf een cms maken of een compleet pakket downloaden?
Wat wil je eraan uitgeven/
Waar moet je pakket op gaan draaien? Windows / Linux?

Enz enz eerst even zelf wat rechear doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat complete pakketten gedownload van sourcefource.net, maar het gaat er natuurlijk om dat ik er zelf ook een kan maken. Het hoeft van mij nog niet zo uitgebreid te zijn. Mijn vraag is eigenlijk: hoe kan ik een teksteditor in de browser laden en zorgen dat mensen via de teksteditor een pagina kunnen aanpassen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 23:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit soort topics zijn echt al talloze keren langs geweest. Je hebt echter alleen even de pech dat de search down is, maar dat betekent nog niet dat het onderwerp maar weer eens van voor af aan bediscussierd hoeft te worden. Probeer anders nogmaals te zoeken als het weer werkt :)

.edit: Search bezig met herindexering, alternatief voor GoT-search

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 25-05-2004 20:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.