MSI DR4-A, DVD's zijn onleesbaar na 30%

Pagina: 1
Acties:

• dcnigma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-03-2022
Ok heb deze drive al een hele tijd en heb nog nooit een dvd gebrand die gans werkt.

Schrijven van de dvd gaat zonder probleem maar als je nero die laat controleren of er alles opstaat zegt hij 30% goed en de rest is onleesbaar. maar de dvd is 100% gebrand.

Het is net of hij de eerste giga goed brand en de rest maar er opsmijt maar niet kijkt hoe. kleine bestandjes werken soms wel maar grote films vergeet het maar.
heb al een paar keer nieuwe firmware geflashed, maar schrijft nog altijd het zelfde.
zit nu aan firmware 2.60 de laaste van msi site.

heb hem al de hdd op Primary Master gezet en de dvd schrijver op secondary master en omgekeerd ook geen verschil.

op slave en cable selecet heb ik nog niet geprobeerd.

Heb deze vraag al ergens anders gesteld en daar kreeg ik als antwoord dat ik andere dvd schijfjes moest gebruiken. met retial inkt of zo iets weet het niet meer goed hoe het hete.

Maar die zijn blijkbaar heel moelijk hier tekrijgen, dus heb ik deze gebruikt
platinum 8x - 4x + Samsung Digitall ver 2.0 + en - bluk paq 4x + princo - 1-4x
geen succes

Maar het gekken is dat ik hem terug naar de winkel gedaan heb zij hebben daar ook een dvdke mee gebrand met de platinum 8x cds en werkte perfect ik die zelfde dag de zelfde dvdkes gekocht gebrand en weer het zelfde probleem weer maar tot 1.2 giga leesbaar.
ik begin dit stillekes beu teworden.
daarom hoop ik dat er hier iemand iets opweet want ik weet het niet meer.
Groetjes BART

xbox / dreamcast hacking

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt. Hulpkreten zijn hier niet nodig, je bent niet de enige die hulp nodig heeft namelijk ;)

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-03 17:16

DaWaN

'r you wicked ??

BalusC schreef op 25 mei 2004 @ 20:04:
Titel verduidelijkt. Hulpkreten zijn hier niet nodig, je bent niet de enige die hulp nodig heeft namelijk ;)
Hehe, BalusC, wakker blijven, DVD's zijn niet meer leesbaar >:)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:X fxd again :P

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 09:01
hm, ik heb ook een dr4-a maar nog nooit problemen mee gehad, mijn vader heeft hem ook en ook nooit problemen, als media gebruikten we eerstphilips en die wouden wel branden maar af en toe blijven hangen met afspelen, Arita/Ritec op spindel tegenwoordig, werkt altijd, misschien dat je dat toch eens moet proberen, of check de compatibilty lijst op www.dvdrhelp.com of probeer iets anders te branden, misschien ligt het aan het bronbestand.

• dcnigma
ja ik weet dat het een goei schrijver is heb hem terug naar de winkel gedaan en ze hebben hem daar na gechecked en geen probleem dus moet het wel aan mijn pc liggen maar het gekken is dat ik van 333 naar 850 en dan naar 1.2 gegaan ben voor dat gekke dingen en telkens doet hij het zelfde niks meer altijd maar een giga tegebruiken niks anders werkt daarna. dus weet ik het nu stillkes niet meer ligt er mss op mijn kamer slechte stroring ofzo ik heb alles al geprobeerd denk ik.
iemand anders een idee

xbox / dreamcast hacking

• dcnigma
BUMP

Nog een idee

xbox / dreamcast hacking

Pagina: 1