Toon posts:

Verplaatsing website van UNIX naar Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n website bij een ander hostingbedrijf ondergebracht, maar ipv UNIX hosting heb ik nu Windows hosting. Mijn CGI scriptjes werken alleen niet helemaal meer, ik krijg namelijk de melding: "script produced no output". Bij UNIX kon je nog kijken of het aan de rechten lag met CHMOD, maar dit kan niet bij Windows. Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Bij voorbaat dank

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46

bonzz.netninja

Niente baffi

lamaar ;)

[ Voor 83% gewijzigd door bonzz.netninja op 25-05-2004 19:51 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor deze nuttige bijdrage

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-05 15:46

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:50:
Bij UNIX kon je nog kijken of het aan de rechten lag met CHMOD, maar dit kan niet bij Windows. Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Bij voorbaat dank
De paden zijn anders, binaries voor een bepaald platform werken vanzelfsprekend ook niet, de serverconfig is anders. Gewoon je provider mailen ? Dit is anders gokwerk.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan de .txt bestanden wel uitlezen met de scriptjes, alleen als er wat weggeschreven moet worden krijg ik die foutmelding. vandaar dat ik aan rechten dacht.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:01

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

CGI zegt eigenlijk alleen maar dat de webserver niet de inhoud van het bestand moet opsturen, maar parameters doorgeeft aan de executable en de output juist naar de client stuurt (heel kort door de bocht).

Waar het op neer komt is dat 'cgi scriptjes' een zo brede omschrijving is dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen. Het enige dat je inderdaad kunt doen is je hoster vragen, en vervolgens eventueel de maker van de scriptjes. Een Programming & Webscripting topic is het in ieder geval niet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.