"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
Booten van CD kun je dan wel schudden en audio/data cd's kun je dan ook wel schudden (mede daarom zijn images zo handig
).
Maar waarom kan Alcohol 120% ze niet branden? Al eens op halve snelheid geprobeerd te branden? In wat voor systeem zit het?
Maar waarom kan Alcohol 120% ze niet branden? Al eens op halve snelheid geprobeerd te branden? In wat voor systeem zit het?
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
De meeste ISO's die ik van het internet haal kan ik alleen zo openen. Het is dus de vraag wat je bedoelt met "audio/data cd's kun je dan ook wel schudden". Het systeem dat ik gebruik is een pentium 2 proc met 400mhz. Halve snelheid heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik wel even doen.DeTeraarist schreef op 25 mei 2004 @ 19:36:
Booten van CD kun je dan wel schudden en audio/data cd's kun je dan ook wel schudden (mede daarom zijn images zo handig).
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Albert Einstein
audio/data bedoelde ik een cd-rom mee, die en gewone data bevat, en audio, zoals bij sommige spellen het geval is. Die kun je niet branden met de standaard windows brand software.
Ik denk dat je bak niet snel genoeg is om de data aan te kunnen voeren (was dus buffer underrun errors veroorzaakt). Op halve snelheid branden scheelt weer in het aantal data dat er per seconde aangeleverd moet worden en is dus makkelijker bij te houden. Zorg er ook voor dat de buffer die alcohol 120% gebruikt op een snelle schijf staat, dat wil misschien ook wel schelen.
Ik denk dat je bak niet snel genoeg is om de data aan te kunnen voeren (was dus buffer underrun errors veroorzaakt). Op halve snelheid branden scheelt weer in het aantal data dat er per seconde aangeleverd moet worden en is dus makkelijker bij te houden. Zorg er ook voor dat de buffer die alcohol 120% gebruikt op een snelle schijf staat, dat wil misschien ook wel schelen.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen