If you do not change direction, you may end up where you are heading
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 21:47 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
En over dat 'waarom koop e geen DVD brander': Ik vind de 4.7GB op een schijfje wat veel voor een medium wat zo breekbaar is.
Doe mij maar cdtjes en harde schijven voor nu.
Dan ga je zeker helemaal niet aan de Dual layer DVD'sVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:47:
Heb zelf de zwarte 52* cd writer gekocht 2 weken geleden ofzo. Prima ding. Valt weinig over te zeggen verder.
En over dat 'waarom koop e geen DVD brander': Ik vind de 4.7GB op een schijfje wat veel voor een medium wat zo breekbaar is.
Doe mij maar cdtjes en harde schijven voor nu.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Dus LG lijkt me overigens een best goed merk. Alleen over Philips branders kan ik kort zijn: "Voor mij geen Philips branders
Zo zijn er meer fabrikanten die dit doen, neem bijvoorbeeld Aiwa. Dit is gewoon een dochter bedrijf van Sony, dit wordt ook bevestigd als je op de handleidingen van Aiwa kijkt. Staat netjes rechtsonderin: "Sony Corporation"
Net te laat
Besluit je toch om een CD-RW te kopen zou ik inderdaad voor een Lite-On gaan zoals "n00bs" vermeld. [Loopwerk van Plextor. Correct me if i'am wrong
Met Sony CD-RW's heb ik overigens ook zeer goeie ervaringen mee..
Het licht er dus een beetje aan wat je wensen zijn en persoonlijke voorkeur. Suc6
[ Voor 25% gewijzigd door rlkz op 25-05-2004 22:00 ]
I browse with Vivaldi
Verwijderd
Hmm okeVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:09:
LG != Philips er bestaat idd een samenwerkings verband maar dit geld alleen voor CRTs en LCD displays.
Vond het echter wel vaag tijdens het uitzoeken van een videorecorder dat LG en Philips excact op elkaar leken, voor de technische specificaties en de achterkant van het apparaat. Identiek, toeval maybe
I browse with Vivaldi
Maar of ze wat met philips doen zou ik niet weten, hij bevalt in ieder geval wel.
Chip-Con Prometeia|Opteron 144|OCZ EL PC3200(TCCD)|Corsair XMS PC3500C2 Rev1.1(BH-5)|DFI LP NF4 SLI-DR|MSI K8N NEO2|nVIDIA GeForce 6800Ultra|Leadtek GeForce4 TI4600|8v Multipoint Injection
Ik zou voor ook een Lite-on gaan want die hapt gewoon meer dan mijn plextor
Bovendien kon ik geen safedisk 2.x beveiligen afspelen anders gebrand dan in mijn plextor en lite-on wel. Bovendien pakte mijn plextor ondermeer cd's van philips en platimum niet die mijn Lite-on wel pakte dus ga voor een Lite-on IMHO
P.s. hoeveel weinig minder dan 28 eurie. Want LG is duurder dan Lite-on in de pricewatch.
En bij de mediamarkt zag ik hem pas voor 29 eurie. En al heb je daar je bekkie bij je krijg hem misschien wel mee voor 25 eurie
2e
Op dat bedrag kan je eigenlijk gewoon niet meer afdingen
Loopwerk van plextor. Heb ik ook wel is van gehoord. Maar das hetzelfde als. Alcohol van ethanolx86-based schreef op 25 mei 2004 @ 21:57:
LG is in principe van Philips.
Dus LG lijkt me overigens een best goed merk. Alleen over Philips branders kan ik kort zijn: "Voor mij geen Philips branders" [Spreek uit ervaring] Maar dit neemt niet weg dat het dochter bedrijf LG goeie producten produceert zoals cd-rw's [kan].
Zo zijn er meer fabrikanten die dit doen, neem bijvoorbeeld Aiwa. Dit is gewoon een dochter bedrijf van Sony, dit wordt ook bevestigd als je op de handleidingen van Aiwa kijkt. Staat netjes rechtsonderin: "Sony Corporation"
edit:
Net te laat![]()
Besluit je toch om een CD-RW te kopen zou ik inderdaad voor een Lite-On gaan zoals "n00bs" vermeld. [Loopwerk van Plextor. Correct me if i'am wrong]
Met Sony CD-RW's heb ik overigens ook zeer goeie ervaringen mee..
Het licht er dus een beetje aan wat je wensen zijn en persoonlijke voorkeur. Suc6
[ Voor 70% gewijzigd door lSltAlKeR op 26-05-2004 09:34 ]
Speedtouch freak
Verwijderd
Nou 3 week 30 cd tjes ofzo, blinde vinken, wouden niet meer schrijfen en lezen.