Toon posts:

Geheugen 256MB pc133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help...ook maar zonder een andere topic te lezen open ik een topic.
Ik weet dat 't niet mag maar ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dit probleem ook heeft.
Ik ben al op meerdere websites geweest om uit te zoeken waar mijn geheugenmodule vandaan komt. Ik zit namelijk met het volgende probleem.

Ik heb een DIMM 256Mb Pc133 kaart en die is stuk, de garantiesticker zit er op en er staat een nummer op : 90721 Als serienummer heb ik LMBPBD1201803 en op de chips staat LD.

Maar ik kan de leverancier niet vinden op het internet en heb geen flauw idee meer waar ik het besteld heb...Ja ergens op internet..Ik wil 'm graag aanmelden maar weet nog niet bij wie.

Wie ow Wie kan mij helpen

Verwijderd

Je weet toch wel waar je je eigen spullen gekocht hebt :?

Ik dacht dat sandra sysoft uit kon lezen wat voor merk geheugen het is maar ik weet het niet zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 19:21 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:21:
Ik dacht dat sandra sysoft uit kon lezen wat voor merk geheugen het is maar ik weet het niet zeker.
Wellicht lukt dat niet als het reepje stuk is.

{signature}

Verwijderd

Voutloos schreef op 25 mei 2004 @ 19:22:
[...]

Wellicht lukt dat niet als het reepje stuk is.
Er staat alleen niet wat zijn reepie niet doet of hij niet lekker werkt of dat hij echt niks meer doet. dus misschien dat het lukt, ik zeg altijd maar niet geschoten is altijd mis ;)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik neem aan dat je een bon hebt anders werkt terug sturen toch niet en daar staat de naam van de winkel waar je hem hebt gekocht wel op.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Ziet 'ie er zo uit?

http://www.x86-secret.com/pics/ram/rd/ld.jpg (ff knippenplakken doen dus in browser :+ )

Ik zou durven zeggen dat je de garantie op je buik kunt schrijven indien je de verkoper er niet meer op aan kunt spreken want nergens is ook maar iets over de producent van dit spul te vinden (en da's een veeg teken :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door Abbadon op 25-05-2004 20:04 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Volgens mij mag je niet vanuit x86-secret.com hotlinken :+

Als je het volgende link effe copy-paste in de adresbalk van je browser, dan werkt het wel :)
http://www.x86-secret.com/pics/ram/rd/ld.jpg

Verwijderd

als ik men geheugen kapot heb, ga ik terug naar de winkel, zeg ik dat ik dat een week of 3,4 geleden daaro gekocht heb, maar nu al weer brak is. dan geven ze je zo een ander goed werkend bankjuh mee! :D

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 06:34
Abbadon schreef op 25 mei 2004 @ 19:57:
Ziet 'ie er zo uit?
<knip plaatje van mega joekie joekie bokkie wokkie reep>
Ik zou zo'n reep nog niet durven aanraken, het geeft een heel nieuwe betekenins aan het woord "budget"

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:03:
als ik men geheugen kapot heb, ga ik terug naar de winkel, zeg ik dat ik dat een week of 3,4 geleden daaro gekocht heb, maar nu al weer brak is. dan geven ze je zo een ander goed werkend bankjuh mee! :D
Hij weet dus niet meer bij welke winkel hij het gekocht heeft, ik denk dat hij dus ook geen bonnetje heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al jullie reacties maar ik ben er nog niet veel wijzer van geworden
Ik denk dat ik pech heb en 't wel kan vergeten om deze als RMA op te geven.
En een bonnetje heb je niet altijd nodig.
Maar dat maakt verder niet uit.. O ja hij had wel dezelfde vorm en de chippies zaten ook precies 't zelf maar de cijfers en tekst kwamen niet allemaal over1. Wel bedankt he voor die link iig
Pagina: 1