Toon posts:

Lege (professionele?) DVD's : 'M20 Layer1'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraag:
Via via heb ik een groot aantal lege, waarschijnlijk professionele, DVD's gekregen. In een normale dvd-brander kan ik er echter niets mee. Graag zou ik willen weten wat ik er mee zou kunnen doen en/of waar ik hierover meer informatie kan vinden. Het enige wat op de DVD staat is: 'M20 Layer1'

Kan iemand mij hierover iets meer vertellen?

Alvast bedankt,

Verwijderd

Dude, verkeerde forum.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dit topic hoort niet echt hier thuis, ik heb een topicreport voor een move naar het juiste subforum aangevraagd gedaan ;)

edit:
Een topicreport gedaan of een move aangevraagd, niet een topicreport aangevraagd dus :P

[ Voor 36% gewijzigd door Blistimo op 25-05-2004 19:00 ]

D3 char(s)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Volgens mij heb je er helemaal niks aan, deze moeten geperst worden naar mijn idee.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-03 21:54

TheBorg

Resistance is futile.

Wat die 'M20 Layer1' betekent weet ik niet, maar hier gebruiken ze wel speciale DVD's om masters te maken, met een speciale recorder. Dit is dus de bron DVD die gebruikt wordt voor het persen. Als ze eenmaal gebrand zijn kun je ze wel op een normale speler afspelen.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
*move aangezien het niets met koeien te maken heeft* }:O

Verwijderd

Als het 8cm discs zijn: die schijfjes horen denk ik thuis in Panasonic VDR-M20 DVD-R Camcorder

Normaliter zitten gaan die in een houder in de camera, maar er zullen ongetwijfeld ook losse schijfjes zonder houder voor bestaan (1 / 2).

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 03:54 ]

Verwijderd

m20 is een type van maxxel authoring dvd's maar kan ook een ander zijn aangezien het een zeer simpel type nummer is

(authoring [master] dvd's kun je idd niet zo branden)
Pagina: 1