Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Palm Tungsten E] Hoe lang MP3's af te spelen met accu?

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ik heb gisteren een Palm Tungsten E gekocht. Mijn keuze is op deze PDA gevallen omdat hij lekker geprijsd is en MP3 weergave ondersteund. Mijn vraag alleen is nu: hoe lang kun je ongeveer met de accu van deze PDA MP3's luisteren? Is het zo dat hij na 4 uur al helemaal leeg is of kan je er langer mee doen? Ik heb het gezocht op de site van palmOne en de search van GoT en via Google, maar geen goede antwoorden kunnen vinden. Misschien hebben mensen hier er ervaring mee en kunnen mij aan de hand daarvan een antwoord geven.

Alvast bedankt.

Profile

Verwijderd

probeer het ff uit dan ;)
je hebt hem tog

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:33:
probeer het ff uit dan ;)
je hebt hem tog
Ja, dat is ook zo, maar zit altijd op mijn werk (helpdesk) en 's avonds heb ik niet de tijd om te kijken of mijn PDA 8 uur lang MP3's kan afspelen of niet, vandaar dat ik het even hier vraag ;).

Profile

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik denk dat ie 8 uur niet haalt. Ik kan geen duidelijk antwoord vinden op het internet en ben zelf in bezit van een T3, dus heb er geen ervaring mee. Ik vond wel dit topic op Brighthand, wat misschien interessant voor je is. Op mijn T3 gebruik ik overigens PXAclocker om de CPU wat langzamer te laten lopen, ik neem aan dat dat bij de E ook kan. Je zou even moeten proberen hoe langzaam je hem kan laten lopen terwijl je PDA mp3s speelt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
breinonline schreef op 25 mei 2004 @ 20:02:
Ik denk dat ie 8 uur niet haalt. Ik kan geen duidelijk antwoord vinden op het internet en ben zelf in bezit van een T3, dus heb er geen ervaring mee. Ik vond wel dit topic op Brighthand, wat misschien interessant voor je is. Op mijn T3 gebruik ik overigens PXAclocker om de CPU wat langzamer te laten lopen, ik neem aan dat dat bij de E ook kan. Je zou even moeten proberen hoe langzaam je hem kan laten lopen terwijl je PDA mp3s speelt.
Thanks, heb het topic doorgelezen en ga uitvoeren wat ze daar aan tips gaven om mijn batterij leven te verlengen. 1000 maal dank, ben dit topic zelf niet tegen gekomen tijdens het zoeken naar info hierover.

Profile

Verwijderd

je kan ook even kijken op palmclub.nl bij de reviews...

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

de TE is niet gereviewed op de Palmclub. Ik denk dat ie met backlight uit 5-7 uur haalt.

Alors.

Pagina: 1